ARTDECO Baked Eyeshadow No 18

I...evo ga! Moj prvi post! :-) Sa njim ću da započnem ovo moje blogovanje (bar što se kozmetike tiče)



Dnevno svetlo,  na podlogama, levo: Artdeco Eyeshadow base, desno: Avon Eyeshadow base


ARTDECO BAKED EYESHADOW
Sparkling baked eyeshadow in a marbled texture Marbled Brown
Ovu Artdeco senku imam već koji mesec i isprobala sam je na bezbroj načina (a izgleda kao da nije uopšte korišćena! :-)). Kupljena je u Jasminu, bila je na nekom popustu ali nemogu da se setim koliko je tačno koštala. Prilično je velika (1,4g) tako da se sporo troši. Ja sve senke nanosim sa podlogom, Artdeco podlogom ili Avonovom.

To su mi dve najbolje baze za senke koje sam do sada probala.
Senka je odlična, ne trusi se, dobro je pigmentovana, može se koristiti wet/dry...sa bazom stoji ceo dan (bez baze nisam ni probala).

Po meni, jedina nezgodacija je to što se teško proceni koja je tačno nijansa, mora da se proba...a i to varira od toga kako uzmete četkicom jer je mešavina 4-5 nijansi, od najsvetlije do najtamnije. Mada to nekome može biti i interesantno da eksperimentiše. Postoji još plava i ljubičasta verzija.
Najčešće je nosim kao mono senku na očima ili mi služi za blendanje prelaza sa drugim senkama...kutijica je fina i slatka, čvrsta.

Artdeco kaže:

Description

The marbled baked eyeshadows with shimmer particles in four luminous colors in a metallic effect may be mixed to a plethora of color varieties. A mixture of 3-4 colors in a marbled texture that creates a multi-dimensional play of color on your eyelids. The silky texture facilitates a dry as well as a wet application of the eyeshadow. Pigments are intensified due to the special manufacturing process, involving baking the shadows.
Suitable for sensitive skin.
Free of fragrance and mineral oil.

Ako imate drugačije iskustvo sa ovim proizvodom ili imate nešto što bi ste dodali i podelili samnom, pišite. Biće mi drago da čujem Vaše mišljenje :-)


Brend Naziv proizvoda Pozitivno Negativno
ARTDECO Baked Eyeshadow No 18, 1,4g
-Dobro pigmentovana
-Pečena, može se koristiti wet/dry
-Postojana
-Ne trusi se
-Pakovanje je kvalitetno

-Cena (Artdeco je skup)
-Teško se proceni boja jer je marble


Opšti utisak
Odlična senka i ponovo bih je kupila, ako uspem da potrošikm ovu jer je dosta velika i dobro pigmentovana pa se teško troši..

2 comments:

  1. Pozdrav! Gde ste kupili ovu senku,trazim je vec neko vreme.hvala

    ReplyDelete
  2. Pozdrav! Gde ste kupili ovu senku,vec neko vreme je trazim,hvala

    ReplyDelete