REVLON Colorstay tečni puder Natural Beige 220 za mešovitu i masnu kožu







REVLON Colorstay tečni puder Natural Beige 220 za mešovitu i masnu kožu

Ovo je tečni puder koji ja svakodnevno nosim, teško mi je da mi nadjem zamerku...mogu da kažem da je to puder koji stvarno dugo traje na masnom licu, solidno (medium) pokriva u prvom nanosu a kasnije se mogu u dodatnom sloju potpuno prekriti nedostaci.
Izbor nijansi je kod nas prilično slab, 4-5 mislim..
NEMA PUMPICU to mu je jedini veći nedostatak jer se zaista teško istresa iz flašice jer nije redak.
Lepo se slika, lagan je na licu, ne izaziva bubuljice, ima spf 15.

Brend Naziv proizvoda Pozitivno Negativno
REVLON Colorstay 30ml 220 natural beige
-Postojan 12h najmanje
-Cena oko 1500din
-Odlična pokrivnost
-Lagan na koži
-
-Nema pumpicu i teško se vadi iz bočice
-Teško se nalazi

Opšti utisak
Odličan puder, ja ga svakodnevno koristim pretežno za dnevnu šminku jer na dnevnom svetlu izgleda fantastično i prirodno, lagan je a pokriva sve što treba.

Ako imate drugačije iskustvo sa ovim proizvodom ili imate nešto što bi ste dodali i podelili samnom, pišite. Biće mi drago da čujem Vaše mišljenje :-)

0 comments: