ARTDECO BLUSHER Beige Rose 18, prvi utisci





Slika sa sajta, koja nije ni blizu originalu :-(

ARTDECO BLUSHER Beige Rose No18

I ove moje slikice su malo tamne...nikako da uspem da ga ufotkam da liči na sebe! Ako mi je za utehu, to nisu uspeli mi fotografi Artdeco-a, jer ni njihova slika nema veze sa stvarnošću. BTW, rumenilo je divno, mekano, svilenkasto, dobro pigmentisano...negde između tamnije roze i svinskog mesa. Mislim da samo ime Beige Rose najbolje govori o nijansi.
Ovih dana ću se potruditi da napravim fotografije sa kompletnom šminkom gde će se bolje videti kako izgleda pa ću update-ovati post.
Ovo mi je prvo njihovo rumenilo i dobro ću ga isprobati u raznim kombinacijama pre nego što kupim još dve nijanse koje planiram. Probala sam ga jedan ceo dan sa podlogom RICH TREATMENT FOUNDATION o kojoj ću napisati poseban post uskoro. Za to prvo nanošenje se pokazao kao veoma dobar blusher, a posebno mi se sviđa nijansa jer mi juče u Jasminu nije izgledala ubedljivo ali nije bio neki izbor pa sam ga uzela.

Brend Naziv proizvoda Pozitivno Negativno
ARTDECO Blusher, Beige Rose No 18, 5g
-Dobro pigmentovano
-Blago sedefasto, svilenkasto
-Postojano
-Skoro isto izgleda na svim osvetljenjima
-Postojano ceo dan
-Cena 1089,00din bez kutije
-Nema kutiju
Opšti utisak
Za sada sam zadovoljna ovim rumenilom, lepo je pigmentovano i sigurno bih da ponovo nabavila.

Ako imate drugačije iskustvo sa ovim proizvodom ili imate nešto što bi ste dodali i podelili samnom, pišite. Biće mi drago da čujem Vaše mišljenje :-)

3 comments:

  1. Super ti je blog :) Vidim da si ispravila one stvari i dodala Bloglovin :) A za rumenilo, ja imam ovo samo 49 nijansu i PREZADOVOLJNA SAM!!! SAVRSENO rumenilo, planiram recenziju uskoro :) Inace oko nijansi na fotkama se nemoj toliko truditi, jer NIKO ne moze da usliko ono sto zapravo jeste :) Pokusaj da slikas iz vise uglova i pod razliciti osvetljenjem pa okacis pa neka devojek biraju koja slika im treba ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Hvala ti za komentar :-) Stalno nešto budžim na blogu pa ću valjda uskoro da završim sa tim...
      Malo sam se više dala na šminkanje pa ne stižem da radim recenzije :-) Jedva čekam da čujem tvoj sud o Artdeco rumenilu jer planiram da kupim još koju nijansu, tj. da kompletiram paletu...

      Delete