Artdeco Camouflage Cream br 7 i 13

CAMOUFLAGE CREAM
Waterproof cover cream for every skin type to cover red veins, pigmented moles, port-wine stains, tattoos, etc.

Uputstvo sa Artdeco sajta:

Application
After moisturizing, remove a little Camouflage with a spatula, mix or soften on the back of the hand. Then apply thinly and evenly, using a slightly moistened latex sponge, and blend in at edges. Perfectly concealed: To neutralize redness such as couperose or scars, use Camouflage no. 1. Numbers 2 and 8 are ideal for covering up pigmentation marks and blue-tinted areas. If necessary, mix two color shades together. To make sure that the shade of make-up matches the skin tone exactly, always test the shade in a small area of the face, e. g. the cheek or where chin joins neck. Then apply fixing powder.

  • Nijansa 7




Nijansa 13. Mislim da se više neće proizvoditi ova nijansa pošto je više nema na Artdeco sajtu.



























Volim sve što je kamuflaž! Ja imam sve moguće nepravilnosti na licu (pege, fleke, akne, pore, masnu kožu, ožiljke, podočnjake...al nedam da me to slomi:-) tako da mi svaki proizvod ovog tipa okupira svu pažnju i imam velika očekivanja, jer je za mene on alfa i omega šminkanja. Artdeco Camouflage je jako pigmentovan, guste i teške strukture, 100% pokriva sa mikro količinom. Vodootporan. Ume da se uvlači u sitne borice ispod očiju.


Za ovaj proizvod je potrebna vežba za nanošenje, tj tehnika. Tvrd je i treba ga otopiti na ruci. Četkom se ne može nanositi ali može vlaznim sundjerom. Treba ga nanositi na sledeći način:
-spatulicom pažljivo zagrebati malu količinu i naneti na nadlanicu, toplota kože ga značajno umekšava i zatim prstima ili vlažnim sunđerom malo razmazati na ruci i utapkati u prethodno hidrirana područja na lici koja treba kamuflirati. Posebno hidrirati podočnjake. Fiksirati puderom. Meni nije trebao do sada tečni puder i na podočnjake jer bude veoma težak sloj već samo na ostali deo lica. Ovaj kamuflaž malo ističe bore ispod očiju i zato ga treba naneti minimalno.
Pakovanje je od 4,5g i to je sasvim dobra količina u odnosu na pigmentaciju, i ako izgleda kao malo.
Mešanjem ove dve nijanse 13 i 7 dobijam skoro sve nijanse koje su mi potrebne ali mislim da ću uskoro dodati neku rumeniju nijansu čisto da se nadje.

Brend Naziv proizvoda Pozitivno Negativno
ARTDECO Camouflage 4,5g br 13 i br 7
-Veoma visoka pigmentacija
-100% pokrivnost
-Diskretan
-Vodootporan


-Teže se nanosi, treba praksa
-Malo ističe bore ispod očiju.


Opšti utisak
Odličan kamuflaž korektor. Nije ga lako naneti ali se trud isplati. Pokriva sve i dobro se slika. Sugurno kupujem ponovo.

2 comments:

  1. Da odlicni su ovi korektori i sve je kako si napisala :) Jedino sto ti ja ne preporucujem da ih koristis za podocnjake jer je preteska struktura ovih korektora... Ja ih koristim za neke pigmentacije na kozi, bubuljice, fleke, vene... Moje nijanse su 5 i 7 (imam js jedan tamniji, ali sam ga zaturila negde, jako je taman pa ga nisam ni koristila)... I ove dve su mi nekada bas tamne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje podočnjake malo šta može da pokrije pa sam se ponadala da će ovo uspeti :-))

      Delete