ARTDECO Eyeshadows SENKE i kutija




ADRTDECO senke Eyeshadows

Jako sam zadovoljna a ovim senkicama, jedino je svetlo bež (544) nešto manje pigmentovana od ostalih. Narandžasta i tamno braon su posebno dobro pigmentovane i prelepo izgledaju na kapku. Iako svi tvrde da narandžasta čini da oči izgledaju umorno ja sa ovom nisam imala takav osećaj i volim da je koristim za akcente (doduše, nisam je probala kao mono).
Senke se ne truse, svilenkaste su strukture i mekane.
Jako mi smeta to što Artdeco nema neke veće i zgodnije palete za kombinovanje koje mogu da se koriste profi jer ove što prodaju su u stvari male damske kutijice i vrlo su osetljive. Vidi se kako sam UGURALA još jednu u prostor za četkicu...hihihi...

Inače kutijica je fina, malo teža, odaje utisak kvaliteta. Sa ogledalom. Ima ih više varijanti po veličini za kombinovanje ali nisu jeftine i milim da nisu vredne baš toliko.
Mojoj Milici se brzo raspala ta kutijica u neseseru...

Ako imate drugačije iskustvo sa ovim proizvodom ili imate nešto što bi ste dodali i podelili samnom, pišite. Biće mi drago da čujem Vaše mišljenje :-)


BrendNaziv proizvodaPozitivnoNegativno
ARTDECOEyeshadow No 544. 520. 410. 14, 0.8g
-Sve senke solidno pigmentovane a neke super pigmentovane
-Sve senke postojane na bazi
-Kutija solidnog kvaliteta ali mojoj prijateljici se vrlo brzo raspala...moja je jos uvek dobra.
-Cena (Artdeco je skup)
-Nedostatak magnetnih paleta za profesionalnu upotrebu


Opšti utisak
Odlična senka i ponovo bih je kupila, ako uspem da potrošim ovu jer je odlično pigmentovana pa se teško troši..

0 comments: