Artdeco Perfect Stick br 3 Cover Stick

Juče sam malo švrljala po BIG-u, i kao i uvek, ne mogu da zaobiđem Jasmin. Meni je to jedno od retkih mesta u Novom sadu gde mogu da kupujem šminku bez straha da li je original ili ne. Imaju solidno dobar izbor i veoma ljubazne prodavačice :-)
I tako pobegoh od muža i ćerke da napravim barem neku "štetu" u Jasminu. Kupila sam ovaj stick korektor nijansa br. 3,  i još jedan camouflage u nijansi 7 o kom ću pisati u sledećem postu. Imam već u nijansi 13 koja mi je bila presvetla pa sam kupila tamniji za mešanje.

Arteco Perfect Stick je korektor srednje pokrivnosti, ANTIBAKTERIJSKI pa se može koristiti za bubuljice i akne kaoi druge nepravilnosti. Imam masnu i glatku strukturu. Probala sam ga i na podočnjacima i veoma je lagan jer je masnjikav pa ne ostavlja onaj suvi efekat ali ne pokriva totalno tako da ni je super za laganije dnevne šminke.

Nisam ga nosila dovoljno dugo na aknama da mogu da potvrdim efikasnost antibakteriskog delovanja. Proizvođač navodi da sadrži ulje čajevca. Proveriću pa ću dodatno napisati komentar.

Inače, ne volim u stikovima ništa što nije ruž. Smatram da samo ruž treba tako da izgleda, a i ja sam takodje i školovani slikar pa mi je spatula (zamena za špahtlu :-)) osnovni pribor i oruđe. Nekako sve volim da zagrabim sa njom pa onda na lice ili na ruku.



 Ovde se vidi kako je lagana tekstura, kao nude karmin...





U podznaku sam devica i ona insistira na ovim tabelama! hihihihih...šta ću kad volim...

Brend Naziv proizvoda Pozitivno Negativno
ARTDECO Perfect stick/cover stick/korektor br 3
-Lagana formulacija
-Antibakterijski
-Postojan
-Lako se nanosi
-Metalno kvalitetno pakovanje


-Srednja pokrivnost
-Malo masniji
-Stick-ne volim u sticku ništa osim ruža.
Opšti utisak
Sasvim solidan korektor, ništa revolucionarno. Ako se pokaže da je efikasan i kod bubuljica sigurno ću ga ponovo kupiti za dnevne varijante.

0 comments: