DEBORAH Secrets Of The Smokey Eye - 1 Nude Rose Paleta


 Boja naneta četkicom na ruku bez baze. Dobro su pigmentovane samo zadnje dve nijanse (najtamnije) ostale osrednje do lošije...malo se truse . Nisu naročito postojane, posebno one svetlije.



Kada kupujete Deborah šminku možete biti sigurni da kupujete kozmetiku solidnog kvaliteta i od renomiranog proizvođača.
Sve ostalo je pitanje potrebe i afiniteta...
Ovu paletu sam kupila jer mi nedostaje ta rozikasta nude paleta.
Na prvi pogled ne izgledaju loše, ali ja sam od Deborah očekivala mnogo više...imala sam jednu malu paleticu njihovih pečenih senki i bile su fantastične u svakom pogledu. Ove to ipak nisu. Doduše, nisu ni pečene..tu je razlika velika. Nijanse su rozikaste i u uživo igledaju lepo i nežno.

Cena im je 1.145,00din u DM-u. Videla sam da na drugim mestima koštaju i više.
Još cu ih dosta isprobavati da vidim kako će se ponašati u kombinaciji i blendanju sa drugim senkama pa ću dodati na ovaj post.

Prvi utisak je osrednji, nisu loše ali nisam oduševljena. Ipak, mene nije lako oduševiti pa smatram da bi za uobičajenu dnevnu upotrebu, npr. posao, fakultet, šetnja po gradu ove senkice sasvim lepo odrađivale posao :-)

Pakovanje je lepo i kvalitetno sa ogledalom. Ogledalo je dobro. Sadržaj je štampan na skrivenoj etiketi na poledjini što mi se jako dopada a tu je u uputstvo za smokey look :-)
Ima 6 senkica ukupno 5g.

2 comments:

  1. Steta, predivne nijanse, ali meni nista ne znaci senka koja nije pigmentovana... Ja imam Deborah senke one po tri u pakovanju kao jajastog oblika sto su bile da se kupe na akciji kupis dve po ceni jedne ili sjaj za usne i senek i mogu ti reci da sma zadovoljna.... Ovo im je izgleda neki promasaj...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna da li su te male (hi-tech)senke pečene senke u stvari, ako jesu onda je ralika ogromna.

      Delete