Moje novo ogledalo! :-) + JYSK toaletni sto

Ogledalo za šminkanje sa rasvetom 68x88cm
Ovo ogledalo izrađuje majstor stolar iz Novog Sada, za one koji žele ovakvo ogledalo mogu ga kontaktirati na:

0637752850

______________________________________________________________________________

NAPOMENA: JA NISAM STOLAR, KUPILA SAM OVO OGLEDALO KOD STOLARA U NOVOM SADU. NISAM PREPRODAVAC PA ZATO ZA SVE DODATNE INFORMACIJE OKO PORUČIVANJA MOLIM VAS KONTAKTIRAJTE STOLARA NA BROJ NAVEDEN GORE. HVALA! :-D

_______________________________________________________________________________

Jako sam zadovoljna kvalitetom i izgledom ogledalceta...cena je 3500 din bez sijalica. Ja sam za probu stavila obične mlečne od 40w ali nabaviću LED sijalice koje ne greju kao ove, i koje imaju boju 6500K što je neophodno da bi se videla crvena boja kako treba, najbliže dnevnom svetlu. Našla sam neke na netu po ceni od 600-700din/kom ali videću da nabavim ovde u NS-u jer bih mogla da ih probam pre kupovine. Ovaj moj primerak ogledala izrađen je od univera sa sjajnom teksturom, u ponudi su i od medijapana ali su ona skuplja, naravno. Ima u više boja, ja preferiram belu.

Uglavih ga nekako u moju improvizovanu kancelariju (inače, to je "Girls Cave"po uzoru na Mens Cave, dakle, skrovište za ženska posla...u mom slučaju to je dizajn, beauty bloging, crtkanje i piskaranje sa šminkanjem i pijuckanjem kafe..).









:-) Super se našla ova jelka u odrazu...Elena stavila svoje ptice (angry birds) ispod da čekaju poklone dok ona nije tu..hahaha. I sliku mame i tate...



Sreća, radost, uživancija...
Ovo nije plaćena reklama! :-) Toplo preporučujem ako neko želi da ulepša svoj kutak za šminkanje. Nije skupo i veoma je funkcionalno.
__________

A da, da ne zaboravim da spomenem..toaletni sto na kome je ogledalo je UŽAS, kupljen je u JYSKu cena je oko 11000 i nemoj da nekom padne na pamet da ga kupi i sklapa sam...to što nam ovde prodaju nema veze sa onim što reklamiraju na sajtu. Za naše tržište ti stolovi se isporučuju bez bešumnih klizača (a na sajtu piše da imaju i zato je to luksuzan sto), nešto što liči na medijapan sa sjajnom površinom je sa spoljne strane, unutra je najkrdzavija iverica. Klizači su oni drndavi starinski i rupe su izbušene na pogrešnim mestima tako da jedan deo ne možete do kraja da ušrafite...
Moj muž i ja smo dosta iskusni kod sklapanja i projektovanja nameštaja i nije nam prvi put da nešto sklapamo (skoro sav nameštaj u našem stanu smo sami projektovali po meri a veliki deo i sklapali sami) tako da smo uspeli da se izborimo sa ovim stolom ali neko manje iskusan neće uspeti sam šrafcigerom to da sklopi. Sto je nestabilan i klimav, kad se zatvaraju i otvaraju fioke (a to se stalno radi tokom šminkanja) sav se trese i pravi buku.
Sve u svemu JAKO LOŠE za te pare.
Poslala sam upit preko njihovog sajta da se raspitam pre kupovine ali mi niko nije odgovorio. Loša usluga i neprofesionalnost. Ja u JYSKU više ništa neću kupiti. :-(

44 comments:

  1. Bas mi treba ovo ogledalo! Cena je i vise nego povoljna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam bila sretna kad sam ga videla, to je najbolja cena na koju sam naišla...obične sijalice dođu još 300-400din a led su dosta skuplje. Mislim da cu iskombinovati

      Delete
    2. Hej, kupila sam ogledalo, tj, ogledalo sam imala, ali sam kupila stubove sa sijalicama, medjutim, imam te od 40w mlecne, uzasno greju :/ Jel si uspela da nabavis neke malo bolje inace ce mi se sva sminka okolo istopiti :D

      Delete
    3. Dano, trebaju ti LED sijalice 6500K. Ja ih još nisam nabavila, skupe su mi da ih kupim odjednom ali sam se preselila sa šminkom na zastakljenu terasu koja ima full dnevno svetlo pa mi dodatna rasveta preko dana nije potrebna. Čekam da mi iskrsne neka povoljnija kupovina LED sijalica...jedna je oko 1000din :-/ Odvrni donje sijalice, nisu ti potrebne i neće ti topiti šminku :-))

      Delete
    4. Ja imam ogledalo ali nigde ne mogu da najem te stubove zna li neko gde ima da se kupi
      Ako neki zna molim vas da mi javi moj profil na instagramu je @andjela_belovic

      Delete
    5. Zdravo svima.... Treba mi pomoc, hocu u salonu da ubacim ogledalo i sto za sminkanje, posto sam planirala da ogledao bude sa 3 lampe, kakve jacine mi treba Led sijalica, obzirom da planiram dve sa strane i jedna iznad ogledala, posto sam videla taj fazon na akademiji Sobota?

      Delete
  2. ogledalo je predivno :)
    a za stol baš šteta da je tako loš :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta je tu je, poslužiće sto :-) Barem lepo izgleda!

      Delete
  3. Diiivno ogledalce i nije ni skupo :) Ahahaha vidim odusevljena si stolom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) Ništa ne pitaj, baš sam bila besna.

      Delete
  4. Jako lepo izgleda sve skupa, šteta što se sto nije pokazao boljim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hiihihihi...sad su ga u Jysku snizilli :-), košta 6000 i toliko vredi. Dodje mi da se pojedem od muke...ja ga kupila pre mecec dana a sad je snižen 50%.

      Delete
  5. Preslatko je, kao i raspored stvari okolo. Imaš oko za estetiku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) Ženski kutak koji preti da se raširi po celom stanu!

      Delete
  6. tek sam sad procitala sta si napisala za toaletni sto :) steta,izgleda lepo,treba mi bas takav..

    ReplyDelete
  7. Bolje nek ti stolar napravi isto to, sigurno će biti kvalitetnije i jeftinije :-) Inače, i ona bela stolica, iz JYSK-a se raspala potpuno posle 2 meseca...:-(, iskrivili se šrafovi, rasklimale noge...a ja nemam 100 kila već 65 :-))

    ReplyDelete
  8. btw bas htedoh da kupim taj sto..jel bas toliko los?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeste, nije vredan toliko para...kad malo bolje zagledas fotke videces da ni fioke nisu iste visine :-) 2-3mm se razlikuje pa se to vidi...

      Delete
  9. Izvini, interesuje me da li ima uticnica na ovom ogledalu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema, ima samo prekidač ali mislim da nije problem da naručiš sa utičnicom...

      Delete
  10. Zdravo :D
    Mozes li mi molim te reci dimenzije ogledala, i sta vec mozes o njemu? :) Planiram da narucim kod tog coveka isto ovakvo ogledalo pa bih mu trebala objasniti sta tacno zelim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ćao! Ogledalo je 68x88cm sa 7 sijaličnih grla i prekidačem...majstor uglavnom već ima gotova ta ogledala...jedino su skuplja ogledala od medijapana, ova ovakva od univera su 3500din. Samo odeš tamo i izabereš koje ti se sviđa :-) Jedino ako nema boju koju želiš onda verovatno sačekaš koji dan...

      Delete
  11. Mene zanima samo jedna informacija posto sam sada naletela na ovaj post i na ogledalo :) Ja sam iz Beograda, pa me zanima da li je moguca dostava ili je ovo samo za Novi Sad? Unapred hvala na odgovoru!

    ReplyDelete
  12. Ćao! Moraćete da kontaktirate majstora na telefon koji sam napisala u postu...i ja sam kupila ovo ogledalo kod njega i nemam nikakve veze sa prodajom i dostavom. Najbolje je da se čujete sa njim i dogovorite oko svega...:-) Pozz!

    ReplyDelete
  13. http://www.kupujemprodajem.com/Ogledalo-za-sminkanje-AKCIJA-16028502-oglas.htm
    Da ih ne pravi možda ovaj čovek što prodaje ogledala? :-)♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da jeste, to je taj telefon...:-D

      Delete
    2. E super! Hvalaaaa:-D

      Delete
  14. Cao, samo ogledalo je 68x88cm, ili sa ovim belim ramom?
    Bojim se da nije nekako malo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je ukupna dimenzija...inače, može da se naruči i veće. Meni je za stan ovo dovoljno.

      Delete
  15. Cao da li ima neko manje ogledalo na primer 60x60?

    ReplyDelete
  16. Cao da li ima neko manje ogledalo na primer 60x60?

    ReplyDelete
  17. Cao da li ima neko manje ogledalo na primer 60x60?

    ReplyDelete
  18. Da li moze neko manje ogledalo, na primer 60x60?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Stela, kao što sam već napisala u tekstu gore, ja nisam stolar, kupila sam ovo ogledalao. Molim Vas za sve informacije pozovite telefon stolara koji je naveden u tekstu ove recenzije :-) Pozdrav!

      Delete
  19. Odavno procitah post i zainteresovah se... pa evo dodje vreme da razmisljam i sama da nabudzim na postojece ogledalo sijalice, u sama svoj majstor izvedbi - te bi mi bas znacilo da cujem iskustva:
    Da li si probala da stavis te led sijalice 6500K i kako ti se cine? Da li je realno svetlo? Priblizno dnevnom? I da li ti je dovoljno sijalica za ovu dimenziju ogledala?

    ReplyDelete
  20. Nisam ih još nabavila...nikako da dođu na red. A i retko šminkam uveče da mi trebaju. Na terasi imam dnevno svetlo koje mi je savršeno :-D I ove obične rade posao samo što dosta greju. Palim svaku drugu jer mi je prejako.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BTW, srećno sa DIY ogledalom...nadam se da ćeš uspeti da umetneš sijalice.

      Delete
  21. Hvala najlepše!!!
    I ja se nadam :)
    Ja bih morala direkt na te fensi sijalice, pošto mi je stočić ispred malen i pun kozmetike koja bi se topila samo tako :D A baš bi mi valjale zbog grozomornog osvetljenja u spavaćoj sobi gde držim sve skupa...

    ReplyDelete
  22. Cao, zanima me da li ti je prejako svetlo, msm da li ti smeta za oci, jer zelim da nabavim ovakvo ogledalo,ali se sve plasim da ce mi smetati za oci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve zavisi od toga koliko jake sijalice staviš. Raspitaj se kod prodavaca sijalica :-D

      Delete
  23. Koliko zelim da porucim ovo ogledalo. Vec neko vreme niko se ne javlja na naveden broj telefona, cak sam i pisala na Viberu :( Mnogo mi je krivo jer mi ove dimnezije, izgled i cena naravno najvise odgovaraju :( :( Ako imas neku i formaciju, znacilo bi mi mnoooooooogo!! Hvala 💋💋💋

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej ćao, nisam znala da broj više ne radi...davno je pisan ovaj post, možda su promenili kontakt, a možda više i ne prave ogledala..ko zna. Ali probaću da ponovo iskopam neki kontakt. :-D

      Delete
    2. Sad sam gledala na kupujem prodajem i ima još uvek tih ogledala.
      https://www.kupujemprodajem.com/Ogledala-za-sminkanje-POVOLJNO-16028502-oglas.htm
      I telefon je isti...Možda su samo bili na godišnjem odmoru.

      Delete
  24. Sad sam gledala na kupujem prodajem i ima još uvek tih ogledala.
    https://www.kupujemprodajem.com/Ogledala-za-sminkanje-POVOLJNO-16028502-oglas.htm
    I telefon je isti...Možda su samo bili na godišnjem odmoru.

    ReplyDelete