Artdeco Lip Lacquer - br 45 - tečni ruž za usne

Artdeco Lip Lacquer - br 45 - tečni ruž za usne 4ml


 Obećava: potpunu pokrivnost, sjajnu završnicu, kremastu teksturu.



Na dnevnom svetlu...

Na veštačkom osvetljenju...


Broj 45 je hladna boja mesa, tj. mauve, pastelna hladna roza bez sedefa.
Da sam znala da je ovako prijatne teksture na usnama, uzela bih neku svetliju nijansu da ga koristim kao sjaj i  balzam za usne...Posle njega su usne predivne i hidrirane.
Ne vidim nikakvu razliku između ovog lip laka i Artdeco sjaja za usne tako da mi nije baš najjasnija ideja oko lip laka...
Cena je ipak pre visoka za 4ml proizvoda. Pakovanje standardno luksuzno izgleda ali ovo moje se nešto loše zavrće pa mislim da će uskoro početi da curi naokolo.

Brend Naziv proizvoda Pozitivno Negativno
ARTDECO Artdeco Lip Lacquer - br 45 - tečni ruž za usne 4ml
-Veoma lagana tekstura
-Apsolutno se ne lepi
-Kremasto
-Pokrivna boja
-Jedva primetan prijatan miris
-Postojan oko 4h
-Lepo hidrira usne


-Cena 1150din za 4ml
-Pakovanje se loše zatvara (možda je to samo do mog primerka)


Opšti utisak
Ovo je lip lak veoma prijatne teksture, hidrira, boja je prelepa, i prosečno je postojan. Uopšte se ne lepi. Smeta mi samo što je ipak malo preskup u odnosu na količinu. Postojanost je osrednja. Ja ne vidim razliku između ovog lip laka i Artdeco sjaja za usne.

3 comments:

  1. Moram priznati da mi se jako sviđa :) Baš lijepa boja :)

    ReplyDelete
  2. Predivna nijansa, nisam obraćala pažnju na taj proizvod, jer generalno ne obraćam pažnju na sjajila i slične proizvode, ali ću potražiti ruž u sličnoj nijansi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) imam dosta ruževa u sličnoj nijansi, pogledaću pa ću ti javiti koji su najsličniji...

      Delete