AURA Divine Eyes - eye shadow- senke za oči 61 Sun Kiss i 64 Cafe au lait 3g




 61 Sun Kiss, bež sedefasta senka i 64 Cafe au lait s leva na desno, dole swatch

Napokon došle na red i Aura senkice koje već neko vreme koristim a nikako da napišem recenziju o njima. Radi se o Divine Eyes kolekciji mono senki, ja ovde imam samo dve nijanse koje sam kupila u Lillyju i to su 61 Sun Kiss, bež sedefasta senka i 64 Cafe au lait, mat tamno braon senka .

Obe senke su nešto tvrđe strukture i sasvim solidno pigmentovane, stim što moram da naglasim da je 64 tamno braon veoma dobro pigmentovana. To je jedna od mojih omiljenih braon senki :-) Dobro se blenda i postojana je.

61 Sedefasta bež je dobro pigmentovana ali i sa njom imam problem kao što sam imala sa ranije nabavljenom Aurinom senkom iz kolekcije Star Dust 308 Desert koja je je na prvi pogled bila svršeno pigmentovana, a i stvarno jeste jako pigmentovana, kremasta mekana senka od čistog sedefa predivne nijanse ...ali bilo je nemoguće naneti četkom na kapak i mešati sa drugim senkama i na kraju nikako nisam uspevala da je koristim kao senku. Može se naneti samo mono i to sa sunđerastim aplikatorom, razmazivanjem... Na svu sreću, našla sam joj idealnu primenu. Koristim je ispod obrva i kao highlighter povremeno. Teško se troši jer je 2,3g i jako je pigmentovana. 
U odnosu na nju ova Eye Divine 61 nije tako pigmentovana ali se takođe teško blenda sa drugim senkama. Dobro dođe sa poneki akcenat i u uglovima očiju za posvetljivanje.

Za obe senke postojanost je sasvim solidna, sa bazom naravno. Količina je više nego dovoljna, 3g i meni je veoma teško da potrošim toliku senku je koristim puno senki u isto vreme. Ali za nekog ko se opredeli za jednu ili dve ovakve senke to je sasvim dobra količina za duže vreme.

Pakovanje je po meni sasvim solidno ako uzmemo u obzir da ranije kolekcije Aurinih proizvoda baš i nisu imale pakovanje kao jaču stranu. Vidim da sada ovi novi proizvodi dolaze sa sve boljom ambalažom, mat ruževi na primer.
Ove senke se ne truse.
Toliko o njima za sada, ako neko ima neke druge nijanse volela bih da čujem mišljenje o njima jer planiram da nabavim još koju boju.

Brend
Naziv proizvoda
Pozitivno
Negativno
AURA
Divine Eyes 3g
-61 dobro pigmentovana
-64 jako dobro pigmentovana
-Solidna postojanost
-Niska cena
-Ne truse se
-61 teško se blenda
-Tvrđa struktura


Opšti utisak
Solidne senke ali im pigmentacija i kvalitet dosta varira od nijanse do nijanse pa treba isprobati prvo.

2 comments:

  1. Obje sjene su baš po mom ukusu.Imam par sijena koje se jako teško blendaju pa im također nađem drugu primjenu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) Naravno, šminka se baca samo kad istekne rok trajanja...:-)) Često mi se desi da mi se u momentu nešto ne sviđa ili mi ne stoji dobro a onda za 2 meseca shvatim da i nije tako loše u kombinaciji sa nečim novim.

      Delete