NYX Be Fierce palette S124 -Paleta za šminkanje

Ovo je bila prva stvar koju sam kupila u NYX-u prošle godine u ovo vreme...prošlo je tačno godinu dana od početka korišćenja i sada sam rešila da napravim malo detaljniju recenziju jer je to jedna od paleta koju najviše koristim. Još uvek je ima u prodaji pa vredi prodiskutovati o njoj.

Sadrži 25 senki za oči mat i sjajnog finiša, 3 rumenila i 7 sjajeva za usne.





 Što se izbora nijansi za senke tiče, mislim da se radi o veoma pažljivo biranoj paleti jer su sve nijanse veoma upotrebljive u svakodnevnim kombinacijama pa i u nekim specijalnim. Na slikama iznad vidi se koje su mat a koje sedef i šimer senke i naravno, vidi se koje sam najviše koristila...:-)
Koristila sam i crnu i teget plavu zadnjem redu ali su one toliko jako pigmentovane da se malo troše pa se i ne vidi korišćenje. Nekim senkama ću uskoro da vidim dno (npr 1. u drugom redu).

Uzorci na donjim slikama idu s leva na desno. Prva dva reda. Uzorci su rađeni sa Avon bazom za senke.


Druga dva reda


I zadnji red...


Opšti utisak o senkama: Sve su senke solidno do odlično pigmentisane i za sada nisam imala problema da ih blendam i kombinujem sa drugim senkama. Postojanost je veoma dobra ali moram da naglasim da ja senke ne koristim bez baze. Za bazu najčešće koristim Artdeco (za šimeraste) i Avon (za mat senke). Sa bazom, postojanost je celodnevna.
Neke nijanse se pomalo truse. Kod tamnijih nijansi treba paziti da se što manje truze jer su jako pigmentovane pa mogu napraviti fleke ispod očiju.

Na redu su rumenila...
Prvi uzorak s leva, hladno roza rumenilo sa tek-tek par čestica šimera. Moje omiljeno rumenilo. Dobro pigmentovano. Malo se trusi ali prelepo izgleda na licu.
Srednji uzorak, toplo roza rumenilo sa zlatnim šimerom odlično ide uz svaki ten. odlično pigmentovano.
Treći uzorak na kraju reda, mat roza rumenilo neutralno sa jačim roza tonom, odlično pigmentovano.



Opšti utisak za rumenila: kada se radi o pigmentaciji ovih rumenila, nisam uspela da im nađem zamerku i to su rumenila koja veoma često koristim. Postojanost im je veoma dobra i ne zaostaju za drugim kvalitetnim brendovima u svetu rumenila u tom cenovnom rangu, čak šta više...:-)

I na kraju ruževi


Opšti utisak za ruževe: hm, ovde mora malo da posustanem sa euforijom...:-/
Nijanse "na oko" izgledaju fantastično, pa i kad se stave na usne ali radi se o veoma lepljivim, teškim ruževima koji podsećaju na plastiku. Takav im je i miris. Sa četkice ih je gotovo nemoguće skinuti osim ako ne koristite neki jaki razređivač, alkohol i sl.
Ja ih i ne koristim, samo sam probala par puta i odustala. Ne podnosim lepljive ruževe.

U pakuvanju su i aplikatori za senke i ruževe koji su toliko loši da sam ih momentalno bacila.
Kod ove palete mi najviše smeta to što su rumenila stisnuta uz rub pakovanja i blizu ruževa pa se neminovno sve praši i meša. U Aleksandru je prodaju kao paletu šminke za profesionalno šminkanje.
Proizvedeno u Kini, Dist. NYX Los Angeles, U.S.A.

Brend Naziv proizvoda Pozitivno Negativno
NYX Be Fierce paleta za šminkanje, 57,8g
Cena 2.140,0din
-Dobro pigmentovana rumenila i senke
-Boje solidno postojane
-Odličan izbor boja za široku primenu


-Loše pakovanje, kremaste i praškaste boje se mešaju
-Loši ruževi


Opšti utisak
Senke i rumenila bih sigurno ponovo kupila kad bi bili u pakovanju bez ruževa i lepo odvojeni za lakšu upotrebu. Generalno, zadovoljna sam ovom paletom ako izuzmemo ruževe.

0 comments: