NYX Dark Circle Concealer - NYX korektor za podočnjake DCC02 Light 2,9g



































Ne mogu reći da je neki ubica podočnjaka jer i dalje probija modro ispod. Ovde je naneto direktno na lice u srednjem sloju.




































Ima narandžasti pigment.
































Baš sam se dala u potragu za idealnim korektorom za podočnjake pošto  mi je  na izmaku
Maybelline instant age rewind® eraser dark circles concealer i za sada mi je to neprikosnoveni korektor za podočnjake..njega više nema u prodaji pa sam rešila da probam nešto drugo i nadam se nađem dostojnu zamenu.
NYX korektor sam kupila juče i isprobala ga pre kupovine na njihovom testeru i preko pudera i podloge, stajao je ceo dan kako treba i nije se uvlačio u bore niti "cepao" preko bora tako da sam mislila da je vredan kupovine i nabavila ga. Ovo je 02 nijansa, nije najsvetlija već srednja, 03 je najtamnija. U maloj plastičnoj teglici ima 2,9g, kremaste lagane strukture, finog pigmenta i hidratantan, sa kokosovim uljem.
Na slikama iznad vidi se sastav proizvoda. Cena oko 700din.

Kod kuće sam ga nanela na čistu, hidriranu kožu jer vrlo često upravo tako nosim korektor. Kod kuće kad mi ne treba kompletna šminka, posebno vikendom, ali mi podočnjaci idu na nerve pa volim da ih malo zamaskiram..onako usput...(ono kao..nikad nisu ni bili tu :-)) zatim malo rumenila i, kao, super sam.

Elem, direktno na koži nije se pokazao najbolje, kao da ga je koža upila, posle sat vremena jedva se video i uvukao se u borice. Nije naročito prekrio podočnjake, malo je probijalo ispod (ja imam modre podočnjake jer sam bleda)
Preko baze i tečnog pudera je dosta bolji i solidno pokriva. Takođe i postojanost mu je bolja. Taj narandžasti pigment stvarno bolje neutralizuje podočnjake.

Napraviću uskoro naknadno koju fotografiju sa kompletnom šminkom pa ću postaviti na blog.

Brend Naziv proizvoda Pozitivno Negativno
NYX NYX Dark Circle Concealer 2,9g
-Srednja pokrivnost
-Bolja neutralizacija podočnjaka sa narandžastom bojom
-Kremast i lagane teksture.


-Nije postojan nanet direktno na kožu. Koža ga upija 
-Slabija pigmentacija


Opšti utisak
Nije uspeo da zameni Maybelline eye eraser, ali ovo je sasvim dobar korektor, i za one koji imaju manje bora ispod očiju sigurno neće biti problema.

2 comments:

  1. Iskreno, deluje mi kao da ti je suvlja koža u tom okoloočnom području i preporučila bih ti neki tečni korektor. Nedavno sam uzela Aura CoverME! i nerazdvojni smo ever since :)))
    Moj savet ti je da ideš nenašminkana u kupovinu i da isprobaš korektor na podočnjacima na licu mesta, bar ja tako radim i nema greške :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kakvi, nije suva već jako masna i na kapcima i ispod...i po celom licu...užas. Baš ću probati taj Aurin...:-) Možda se pokaže kao dobar...mada sam kupila i onaj HD NYX korektor i on je MNOGO bolji od ovog ali o tome će uskoro recenzija. Inače, probala sam vec sve te varijante, sa šminkom, bez šminke, samo puder, samo krema...pa isprobavam svašta..mislim da se ovima iz NYX- digne kosa na glavi kad me vide! :-D

      Delete