NYX Highlighter & Contour - puder za konturisanje






























Ovde na slici ispod korišten je NYX Highlighter & Contour za photo session




















Puder ima dve nijanse u pakovanju od ukupno10g, jedna je tamnija braon, nešto kao čokolada boja, za naglašavanje senke druga je potpuno bela sa veoma blagim sedefastiim efektom za isticanje i posvetljavanje prilikom konturisanja.

Ovo funkcioniše. Iako ne izgleda tako kad ga vidite u radnji :-)
Ta tamnija nijansa je nešto toplija čini mi se nego što bi možda trebalo da bude za senčenje ali ipak ne izgleda loše. Puder je dobro pigmentovan i nešto tvrđe strukture ali to pomaže u stvari da ne preterate sa količinom. Veoma se lepo nanosi i "gradi" prilikom senčenja.

Moram da primetim da na našem tržištu baš i nema puno izbora i proizvoda ovog tipa i upravo pokušavam da se setim (ne računajući poručivanje sa stranih sajtova) nekog ništa mi ne pada na pamet...osim Inglota gde možete u freedom sistemu sami da iskombinujete nešto.

Takođe sam primetila u da u NYX-u svi testeri deluju mekše, pigmentovanije i bolje pod prstima kad probate nego upakovani proizvodi kad kupite. Mislim da je to zato što dugo stoje na otvorenom i apsorbuju vlagu...tako da znate da će ono što kupite na kraju biti tvrđe strukture...

Ja sam jednu njihovu pečenu senku ostavila da stoji poluotvorenu na stočiću za šminku sve u nadi da će biti jednom ista kao ona što sam probala...hahahah..
nju ću posebno opisati u nekoj drugoj recenziji.
Ako neko ima saznanje gde se može kupiti dobar contour kit naka mi javi :-)

Cena je oko 980din u Aleksandru.

Brend Naziv proizvoda Pozitivno Negativno
NYX NYX Highlighter & Contour 10g
-Dobro pigmentovan
-Postojan
-Dobar odnos cene i kvaliteta


-Toplija nijansa pudera za senčenje po mom mišljenju



Opšti utisak
Sasvim dobar puder za konturisanje. Sigurna sam da ću ga ponovo nabaviti.

2 comments:

  1. Ovako na slici mi se baš sviđa. Ja slabo radim konturiranje pa onda uopće ne znam koje bi ti proizvode preporučila, a da se ne naručuju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni dobro služi, a i drugima se svidja kako izgleda. Ni na fotkama nije loš. Da je hladniji bio bi apsolutno Savršen..ali šta je tu je. :-)

      Delete