NYX Powder Blush PB11Taupe - Prvi utisci


NYX Blush Taupe




Na veštačko osvetljenju...


Na dnevnom svetlu...


Ovo je verovatno najhvaljenije rumenilo od NYX-a kada je konturisanje u pitanju pa sam ga zato i ja kupila posle pročitanih bezbroj postova na kojima ga oduševljeno hvale :-)
Rumenilo dolazi u standardnom pakovanju ali nešto čini mi se manje gramaže nego što sam ja navikla za rumenila, ima 4g ali nije skupo (658din) pa mogu ipak da kažem da se isplati.

Hladna Taupe sivo-bež-braon, odlična za konturisanje, za svetlije tenove hladnog podtona. U kombinaciji sa NYX puderom za konturisanje pokrivam sve svoje potrebe za konturisanjem i za sada savršeno rade posao. Malo mi smeta upravo veličina površine rumenila, koristim uglavnom veće četke i onda je vrlo nezgodno da se uzima četkom jer je malo...3,5x3,5cm. Ovo, naravno nije opšti problem, onima koji koriste manje četke biće sasvim dobro..

Nisam ljubitelj tamnih rumenila na tamnom tenu pa tako ni ne vidim da bi se ovo rumenilo moglo koristiti kao rumenilo, što mu inače je namena. Mislim da niko ne bi mogao da se prirodno "zarumeni" u boji taupe! :-))

Generalno, mislim da su NYX pakovanja pre glomazna i mogla bi da budu malo svedenija jer nepotrebno zauzimaju dosta prostora. To je posebno naglašeno kod kockastih pakovanja za pečene senke...ružno i potpuno nepraktično...kod ovog rumenila to nije tako strašno ali ipak bi moglo neko pljosnatije pakovanje. Nema aplikatora (što mi je veoma drago).

Rumenilo je solidno postojano, dobro pigmentovano, malo tvrđe strukture, potpuno mat. Dobro se fotka.

S obzirom na to da je ponuda ovakvih proizvoda za konturisanje kod nas vrlo mala (u pitanju je Novi Sad) mogu slobodno da kažem da je ovo "best baj" u odnosu cena/kvalitet, ali moram i da se žalim malo, jer nema baš nekog naročitog izbora. Na primer, oba ova proizvoda su iz NYX-a. Ostali imaju samo bronzere i klasičan zbor rumenila.

Moj zaključak je posle nekoliko primena: ako izuzmete pakovanje i veličinu, ovo rumenilo je sasvim dobro za potrebe konturisanja svetlijih tenova hladnijeg podtona. Lepo izgleda na licu i postojano je 4-8h. Na suvljoj koži verovatno i duže.


Brend
Naziv proizvoda
Pozitivno
Negativno
NYX
NYX Powder Blush Taupe 4g
-Dobro pigmentovano
-Postojano 4-8h
-Ne trusi se
-Dobro za konturisanje
-Cena 658din


-Malo tvrđa struktura
-Količina i površina rumenila


Opšti utisak
Odlično rumenilo za konturisanje.


10 comments:

  1. Meni je to rumenilo omiljeno za konturu. Žao mi je što ga izbacuju iz ponude.

    ReplyDelete
  2. Stvarno? Bezveze...baš sam počela da se navikavam na njega :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sam čula, jer uskoro ubacuju kit za konturu u kome će biti slična nijansa. Mogu da zamislim cenu :/

      Delete
    2. Verovatno će koštati kao i ove prethodne palete...:-) možda se pojavi neki novi proizvod jednako dobar pa i bolji...

      Delete
  3. Koliko obozavam tvoje postove, pa to je strasno! Ne mogu cesto da naletim na njih jer uglavnom pratim postove blogova koje pratim preko gfc-a :( Kupila sam proale nedelje ovo Taupe rumenilo, iz ostog razloga :) Sasvim ok za konturisanje svetlijeg tena, lepa nijansa , sasvim solidno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti što pratiš moje postove :-) To me jako raduje jer sam nova u beauty blogging-u! Dobro da si ga kupila jer čujem da ga više neće biti, stiže paleta za konturisanje...videla sam je i kako izgleda na NYX sajtu ali će koštati 30eur!!

      Delete
    2. Da, zato sam ga iskreno i uzela, kao ajde neka ga, kad ga vise nece biti u prodaji, mada mi nije bas toliko neophodan :) ali ako je paleta 30e, dobro je sto sam ga kupila :)

      Delete
    3. meni su palete za ljude koje se profesionalno bave šminkanjem,ili za nekoga ko baš voli takve stvari,ovaj Taupe rumenilo je još uvek prisutan,ja sam ga juče videla.Ne verujem da će ga izbaciti,jer im je jako prodavan proizvod. :) ;) Što se tebe draga tiče odlina si,i samo tako nastavi,recenzije su ti divne,komentari,postovi,ma sve breeee,samo napred.

      Delete
    4. :-D Hvala ti Bojana na podršci!!

      Delete
  4. Nije 30 nego 25 malo sam ga pomesala sa drugim proizvodom...na NYX sajtu je u dolarima a kod nas bude samo ista cifra u eur..evo ga link. Super izgleda paleta.
    http://www.nyxcosmetics.com/p-282-highlight-contour-pro-palette.aspx

    ReplyDelete