NYX Stay Matte But Not Flat Liquid Foundation nijanseSMF16 i SMF09 Mat tečni puder


Na fotografiji iznad je korišćen ovaj puder, Dragana ima dosta proširene pore i bilo je tu dosta za pokrivanje, pa u tom pogledu ovaj puder odlično funkcioniše, međutim, to je sve od njega....Tamnija bronzana nijansa ima žuti podton a svetlija porcelan ima roza podton. Ja sam ovde mešala te dve niajnse pola-pola odprilike za Draganin ten.




Stay Matte But Not Flat Liquid Foundation

Na slici iznad, levo je bronzana nijansa 09 a desno percelan 16. Kad se nanese nije mat, ni posle potpunog sušenja. Mora se setovati sa puderom u prahu jer je lepljiv. Odlično pokriva i kao što se može videti odlično se fotka. Nema SPF. Ja sam ga kupila jer je prilično jeftin (780din) da bih vežbala sa njim. Možda bi dobro funkcionisao na izuzetno suvoj koži. Nekako klizi preko kože i veoma teško se vezuje za površinu pa je samim tim nanošenje veoma teško. Vrovatno je upravo ta njegova odlika razlog zašto se i uvlači nakon 2-3 sata u bore i izgledate starije.

Brend Naziv proizvoda Pozitivno Negativno
NYX Stay Matte But Not Flat tečni puder 35ml
-Dobro pigmentovan
-Srednje do jako pokrivan
-Odlično se fotka

-Teško se nanosi
-Nepostojan
-NIJE MAT
Opšti utisak
Ne bih ga ponovo kupila. Dobar je samo za fotkanje pod uslovom da se fotografiše u što kraćem roku jer nije postojan na licu i uvlači se u pore i bore.

6 comments:

  1. Delim misljenje sa tobom, sto se ovog pudera tice. Probala sam sve Nyx pudere, ali ni jedan mi se ne dopada. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda ni ja neću dalje tražiti među njihovim puderima...privukla me cena ali inače koristim Revlon Color Stay i Artdeco i za sada su mi savršeni! Dok ne naletim na nešto bolje..

      Delete
  2. Super si sredila Draganu, nisam isprobala nyx pudere, ali već dugo želim. :)

    ReplyDelete
  3. Očekivala sam pozitivnu recenziju,dosta je hvaljen puder,sada ga zaobilazim definitivno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imaš glatku kožu bez bora ne moraš da ga izbegavaš :-) Na zrelijoj koži ne izgleda dobro.

      Delete