Rimmel Kate Moss Matte lipstick moja omiljana kolekcija mat ruževa u 2014.

Omaž karminima koji su mi obeležili leto 2014.





         


S leva na desno nijanse 111, 109, 105, 102

Rimmel Kate Moss Matte
2014. ovo je bila moja omiljena kolekcija mat ruževa, nisam sigurna koliko još mogu da se nađu u prodaji (mada sam skoro videla da ima na par mesta u DM i Lilly)
U crvenu nijansu 111 Kiss of Life sa apsolutno zaljubljena! Na ovim slikama gore sam nanela bez olovke i ostale šminke na brzinu čisto da se vidi generalno o kakvim s ruževima radi na dnevnom svetlu s tim što sam ja njih nosila i u večernjim varijantama i slikala se sa blicem...na blicu izgledaju predivno i dosta intenzivnije, kao da isijavaju...

Ova mini kolekcija od četri nijanse mi je pokriavla skoro sve potrebe, tu je totalno crvena (ovde na slici zbog plavičastog dnevnog svetla u senci izgleda više roza ali nije zaista u stvarnosti, baš je rubin crvena), tu je i nude nijansa, pa jarko roza i svetla koralno narandžasta. Bili su mi zgodni u svakoj prilici, od plaže (roza i koral), preko nude dnevne do večernjih izlazaka sa crvenim...

Ja lično nisam imala problem sa isušivanjem usana sa ovim karminima i postojanost im je solidna, par sati. Nisu lepljivi.
O ovim karminima ne bih dužila recenziju jer nisam sigurna koliko još mogu da se nađu u prodaji, ako naletite, kupite, jer su dobri...ako znate gde mogu još da se nabave javite mi jer bih svakako kupila još jedan Kiss Of Life :-)


4 comments:

  1. Replies
    1. Potpuno se slažem sa tobom, divni su :-) baš bezveze ih nema više...to je bila valjda limitirana varijanta..

      Delete
  2. Predivni su mi ovi ruževi i tako mi je žao da nisam kupila koju nijansu. Ali propustila sam samo zbog toga jer mi mat ruževi jako isušuju usnice pa ih rijetko nosim :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovi su bili više kremasti, bez jakog sjaja...najbolje mi je bilo to što nisu lepljivi uopšte :-) Možda budem imala sreće da negde naletim na 111 taj obavezno kupujem još jedan.

      Delete