Sephora Chroma Color Eye Palette - paleta senki za oči sa olovkama za oči

Sephora Chroma Color Eye Palette

Zbog nje sam danas išla u Beograd (za nekog ko je iz Novog Sada to se smatra za podvig i neverovatnu snagu volje! :-))
Uzorke neću sada raditi jer ima 54 nijansi senki 12 olovaka, mislim da je besmisleno u ovom slučaju za prvi utisak ali sam nasumično probala na očima danas čim sam došla kući skoro svaku senku. Detaljne uzorke i komentar posle dužeg korišćenja ću naknadno napisati za koji dan...

Prvi utisak:
Neke su manje pigmentovane, neke više, neke olovke su kremastije neke nisu ali opšti utisak je da su sve senke pogmentovane od solidno (3) do odlično (5), a samo 2-3 olovke su nešto tvrđe i manje pigmentovane.

Pre svega da kažem, kupila sam je danas u Sephori na ušću sa popustom 25% (4.995,0 din) akcija traje dok traju zalihe a koliko sam ja šmeknula, ostalo je još petnestak na Ušću.
Dakle. požurite! :-)















Ovo su brzinske fotke mobilnim telefonom čisto da steknete utisak o kakvoj se paleti radi jer nisam imala strpljenja da čekam sutra... Probaću ovih dana da napravim bolje fotografije sa uzorcima. 
To je velika paleta! Kao knjiga, sa gumicom, 19x27cm, 54x0,88g senke (od toga 11 mat ostale šimer i pearl), 12x1,1g  olovke za oči, ogledalom i dvostranom četkicom za nanošenje i blendanje. Oba kraja su ista, četkica je sasvim dobrog kvaliteta, mislim da je prirodna dlaka i lepo se blenda sa njom.

Kao što se vidi na fotkama ima nude boja i veoma jarkih boja od kojih se može praviti praktično beskonačno puno varijacija. Veličina senki je 0,88g što smatram da je sasvim dovoljno za paletu sa 54 boje a olovke su standardne veličine i drvene. 
Nisam imala većih problema sa nanošenjem, neke su se malo ili jedva trusile a većina je lepe svilenkaste strukture i sasvim dobro pigmentovane. Da se ja pitam, dodala bih u sve ovo i paletu ruževa (54 kom) i ništa mi više u životu ne bi trebalo! :-)) Ali ovo je zamišljeno kao paleta za oči u za tu svrhu i po toj ceni može se reći da je Best Buy!

Dakle, nisam se pokajala! ;-)





2 comments:

  1. Zvanično sam ljubomorna! :) Pogotovu zbog ovih krejona za oči, uh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihihi...drago mi je da ti se sviđa. Senke već uveliko koristim a krejone (osim crne, braon i sive) u boji nisam puno koristila jer je zima pa su mi i boje za oči još nekako "zimske". Mislim da će proleće biti pravo vreme za ove olovkice.

      Delete