Inglot Duraline kao gel za obrve - Inglot Duraline as a eyebrow gel

 Drage moje, svečano objavljujem, pronašla sam uzvišenu i neprikosnovenu namenu za Inglot Duraline! Put je bio dug i trnovit ali se svali korak isplatio jer je doveo do neočekivanog i dragocenog otkrića ;-)
hahahahahahah...
Duraline se najbolje može iskoristiti kao gel za obrve.
Juče sam ga na sebi nosila ceo dan a danas sam i Milicu sa njim šminkala i ja sam oduševljena kako to funkcioniše. Može prstom da se trlja obrva i ništa! Sve na mestu.

S obzirom na to da Milica prirodno plava i brve su veoma svetle pa nisam mogla baš da divljam sa bojom, umešala sam nežnu svetlu toplu braon sa sivim podtonom.
Za to sam koristila Essence Sun Club paleticu, to su sve zemljane sedefasto-šimeraste boje, upotrebila sam sivkastu nijansu.
Nisam crtala oštre ivice jer bi na to na ovako nežnom licu izgledalo previše  agresivno.

Brzo se suši pa treba požuriti sa nanošenjem.  Moram da naglasim da nisu sve senke i pigmenti pogodni za obrve, poneki kad se nakvase promene boju, postanu tamniji pa treba eksperimentisati i porbati razne pigmente. Ova Essence paletica, sa kojom inače nisam znala šta ću, mi je lepo poslužila za ovu upotrebu iako su boje sedefaste, one najmanje menjaju nijansu kad se nakvase a sedef uopšte ne dolazi do izražaja kad se stavi na obrve.
Može da se napravi da bude nežno, lazurno ili da bude gusto i oštro...

Verujem da u Inglotu nisu ni pomislili da bi mogao da se koristi za ovako nešto.




Ako imate Duraline, probajte ovu foru pa mi javite kako vama izgleda! ;-)

Duraline can best be used as a brow gel. Stir it with shadows and pigments in powder.
Yesterday I wore it all day. I'm impressed how it works. You can slide your finger to rub against the eyebrows and nothing! Everything is in place.

It dries quickly so you need to hurry with the application. I must emphasize that not all shadows and pigments are suitable for eyebrows, some changes color when wet, become darker so you need to experiment and try different pigments. The Essence palette, with whom otherwise I did not know what to do, I had a great serve for this purpose, although the colors are pearly, they at least change slightly when wet and a mother of pearl is not visible when placed on the brow.
Can be made to be soft, stain, or to be dense and sharp ...

4 comments:

  1. wow, totalno prirodno izgleda! :) Ja sam se potpuno zaljubila u novi Nyx gel za obrve, probaj obavezno! :)

    ReplyDelete
  2. Hoću. Čekam finansijsku konsolidaciju :-))

    ReplyDelete
  3. Definitivno izgleda skroz prirodno, a takav izgled i volim kod obrva :) Sledeće sam zacrtala famozni novi Nyx gel, ne znam da je skoro neki proizvod izazvao toliko pomamu, ima vala da ga probam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) I ja sam u iskušenju da ga kupim ali sam obećala sebi da neću kupiti više ništa dok ne potrošim barem nešto od ovoga što već imam za brve. Tako da sada moram malo da se strpim! ;-D

      Delete