Kako da kreirate savršeni NUDE look u dva laka koraka

Pišem ovaj koristan post inspirisana duhovitom opaskom mog muža koji je ovih dana postao ekspert za šminku (od kad se sabskrajbovao na mom blogu) :-D Nadam se da će i vas nasmejati kao i mene...

Kako da kreirate savršeni "nude look" u dva laka koraka?
Lako!

Za ovaj look trebaće vam:

Opcija 1 - Sapun i voda
Opcija 2 - Mleko za skidanje šminke i tufer
Opcija 3 - Micelarna voda ili tonik i tufer

Koju god opciju da izaberete  koraci su isti ...opcija 3 (npr.)

Korak 1 -uzmete tufer i na njega nanesete micelarnu vodu
Korak 2 -tuferom prelazite po licu i vratu dok ne nestane i najmanji trag šminke.

i...evo ga! 100% NUDE!
;-D

Ako neko zna lakši način neka mi javi :-)

BTW Anastasija je moja sestra i moj najbolji model <3

2 comments:

  1. Ja duže vreme koristim micelarnu vodu Garnier Pure Active 400 ml pakovanje,em radi posao em je jeftino,ja toplo preporučujem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam i mislila da je nabavim samo čekam da potrošim ovo pakovanje Bioten tonika...tako da ću je sigurno nabaviti. :-D Gleda moj muž slike šminkanja pre i posle i kaže "ahaaa...ovo je našminkano...a onda ovo drugo mora da je NUDE... jel da?" i tako je nastao ovaj post...hihihihi

      Delete