NYX Studio Liquid Liner SLL 102 Extreme Black

NYX Studio Liquid Liner SLL 102 Extreme Black


 Lepa crna boja.
 Ljušti se dok se skida...

Drage moje, na red je došao i ovaj tečni eyeliner...nisam htela ranije da pišem recenziju o njemu jer sam htela pre svega da ga dobro isprobam. Za razliku od nekih drugih komada šminke koji mogu i ne moraju da budu naročito pouzdani, kada je u pitanju tečni ajlajner tu se greške ne praštaju i na licu mogu da se pretvore u čistu katastrofu za tili čas.  Ja sam već duže vreme u potrazi za savršenim lajnerom, jer volim da ga stavim kad god je to moguće, iako još nisam naišla na taj savršeni a ovaj NYX-ov se pokazao kao sasvim dobar eyeliner a posebno za profi upotrebu.

Moram da priznam da mi se na prvo korišćenje nije dopao posebno zato što mi je model plakao svo vreme...kako sam stavila taj liner suze su krenule ali su brzo prestale kada se sasvim osušio.
Tako da to je prva i osnovna zamerka. Taj slučaj je ipak ostao usamljen. Od dvadesetak i više primena samo je toj devojci smetao i nijednoj više. Dakle, postoji mogućnost da iritira osetljive oči.

Druga stvar, za one devojke koje lanjer koriste direktno iz pakovanja sa četkicom koja je priložena, treba obratiti pažnju da se jako dugo suši. E sad to je nešto što bi smetalo devojkama koje ga koriste direktno...kada ga ja koristim taj detalj je SAVRŠEN. Iz higijenskih razloga kad nanosim lajner ja ga prvo stavljam na metalnu paleticu pa onda mojom četkicom na oči, to produženo sušenje mi u ovom slučaju sasvim odgovara jer taman toliko vremena treba da se obavi cela operacija...još minut dva na očima da se osuši i to je to.

Ovo je eyeliner koji se ne razmazuje jer se sušenjem pretvara u film koji se ljušti kada se skida sapunom ili losionom za šminku. Ne rastvara se. To mi je na prvi pogled izgledalo čudno ali sam se brzo navikla jer nije bitno kako izgleda kada se skida losionom, bitno je da se ne skida dok ja to ne odlučim!:-) Traje dok ga ne skinete.
E sad sve vrline!
Lepo i lako se nanosi. Četkica koja je priložena nije loša za tu namenu. Dugotrajan je na očima, nije vodootporan ali kada se skroz osuši ne razmazuje se lako vodom.
Boja je solidno crna, ovaj koji ja imam je extreme black, ali ima ga u ponudi u raznim bojama.
Cena je apsolutno odlična u odnosu na kvalitet (oko 450 din) a količina je 5,5ml.


Brend
Naziv proizvoda
Pozitivno
Negativno
NYX
NYX Studio Liquid Liner SLL 102 Extreme Black 5,5ml
-Dobro pigmentovan
-Postojan
-Dobra cena
-Lepo i lako se nanosi
-Sporije se suši
-Lako se skida sapunom i vodom


-Može da iritira osetljive oči
-Sporije se suši



Opšti utisak
Osim što je na prvi pogled malo drugačije strukture, jer se formira film koji se kruni kada se skida, u svemu ostalom ovo je odličan ajlajner za svakodnevnu upotrebu. Mislim da ću ga redovno kupovati jer ispunjava sve moje zahteve kada je odnos cena/kvalitet u pitanju. Mislim da se u ovom slučaju dobije i mnogo više nego što je cena ovog proizvoda.

6 comments:

  1. Ovaj proizvod mi je bio katastrofa. Po nanošenju je nenormalno pekao, što je izazivalo suze, a to naravno razmazivanje linije.. nijedan ajlajner do sad mi nije napravio takvu reakciju (nemam osetljive oči). Zbog njega zazirem od bilo koje nyx očne šminke :/ podzrav, jelena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Očigledno da postoji određeni procenat osoba kojima ovaj eyeliner izaziva reakciju isto kao i neke poznate maskare koje imaju jača isparenja...:-/

      Delete
  2. Fin ajlajner, nego mu je jedino ta alergijska reakcija minus, kad ima sličnih ajlajnera koji ne izazivaju alergije.

    ReplyDelete