Šminkanje - Anastasija i NYX Ultra Pearl Mania Eyeshadow - sedefaste senke u prahu recenzija LP06 - Black Pearl i LP03 - White Pearl 1g

NYX Ultra Pearl Mania Eyeshadow - sedefaste senke u prahu recenzija LP06 - Black Pearl i LP03 - White Pearl 1g

Prvi utisci...











Ove senkice sam nabavila pre par nedelja a nikako da napišem nešto o njima jer ne stižem da ih isprobam...sad su dobile priliku za prvi utisak ;-)

Dolaze u malom plastičnom pakovanju skoro celom oblepljenom nalepnicama koje sam ja sve poskidala jer su mi se lepile za nokte i prste pa je u par navrata zamalo i senkica poletela na pod....sva sreća nije pala! Nalepnice su super jer štite proizvod od otvaranja i isprobavanja u radnji ali bolje je kad ih skroz skinete kad kupite senku jet je tako mala da se jedva drži u ruci...
Ima 1g po pkovanju. Da naglasim, ovo su sedefaste senke u prahu, nigde ne piše da se radi o pigmentima iako su odlično pigmentovane.

Imam samo ove dve boje a sigurna sam da ću nabaviti još roza, bež i ljubičastu jer mi se na prvi utisak jako sviđaju kao senke. 
Bela senka se po mom mišljenju malo lošije nanosila i kao da je malo prozirna, nekako je mestičava kada se samostalno nanosi u odnosu na crnu ali je odlična za posvetljavanje unutrašnjeg dela oka i ispod obrva...verovatno bi bila dobra i kao highlighter na licu.

Bela je jedna od lepših sedefastih belih senki koje imam i samo joj malo fali pokrivnosti ali i ovakva će naći sigurnu primenu u mom koferčiću.

Crna je prelepa sedefasta nijansa, veoma pigmentovana i lepo se nanosi i blenda, kao što se i može videti na slikama gore gde sam šminkala Anastasiju.

Postojanost na Anastasijinim kapcima je bila nekoliko sati (sa bazom, naravno), tj. do uveče do skidanja, a verovatno bi trajala i duže da je nisam kasno popodne šminkala.

Najveći i možda jedini bitan nedostatak ovih senkica je pakovanje. Otvor je veoma uzak a nema ni rešetkicu pa se senka jedva vadi a lako se desi da vam ispadne i više nego što treba pa je samim tim i bacanje proizvoda veće i bespotrebno...

Cena je 320din, iako to sad ovako zvuči kao jeftino, ipak nije jer za paleticu od 10 kom vam treba solidnih 3.200 din. 

A sad malo o Aninom šminkanju :-)
Mislim da je ovo možda najvidljivija i najdramatičnija transformacija šminkom. To samo dokazuje koliko šminka može da menja i preoblikuje našu pojavu ali da se ja lično pitam teško da bih je pustila ovakvu u grad :-)) hahahah...baš sam nadžak baba.
Iako ovo nije nikakva ekstravagancija, crno-sivi smoki čista klasika...kad je vidim pre i kad je vidim posle nemogu da ne budem oduševljena kako to njoj stoji, a opet nekako nemogu da ne vidim da joj to dodaje godine.

Zato obožavam pin-up stil sa eyelinerom i jarkim ruževima, roza obrazima...to mi je u isto vreme i preterano a opet mladalački :-)

Za ovaj look sam koristila:

NYX Ultra pearl senke crnu i belu
NYX MBNF tečni mat puder
NYX HD korektor
NYX puder za konturisanje i posvetljavanje
Deborah rumenilo
Kombinaciju nekoliko ruževa (Rimmel)
NYX Olovka za usne
Rimmel olovka za obrve dark brown
Bourjois Clubbing ultra crna

Brend Naziv proizvoda Pozitivno Negativno
NYX NYX Ultra Pearl Mania Eyeshadow - LP06 - Black Pearl i LP03 - White Pearl 1g
-Cena na 2-3 komada isplativa 
-Odlično pigmentovane
-Solidno postojane



-Pakovanje
-Cena 320din na više komada nije isplativa
Opšti utisak
Odlično pigmentovane sedefaste senke koje se lepo nanose a dolaze u lošem pakovanju.

0 comments: