Šminkanje - Stanislava

 Zrelija koža je uvek izazovnija za šminkanje ali je za mene i ujedno najbolji način da se čeličim kao šminker, zato sam bila jako sretna kada je jutros došla Stanislava na šminkanje. Mislim da je ona pravi primer kako sa šminkom mogu u stvari da se ponovo otkriju i naglase prirodno lepe crte lica.


 Za ten sam koristila Artdeco Rich Treatment Foundation 12, malo Artdeco Kamuflađnog korektora, Max Factor kameni puder za fiksiranje ali njega jako malo pošto moj model ima suvu kožu. Tek toliko da mogu rumenilo i kontur lepo da nanesem...

 Rumenilo Inglot bebi roza 20, NYX puder za konturisanje, Alverde olovka za obrve blond, senke Manhatn ljubičasta i Deborah smokey paleta..+ dodala sam malo Inglot šimera u prahu, jedva vidljiv po danu ali zablistaće uveče na veštačkom osvetljenju :-)
 Usne: Artdeco Lip lacquer 45, maskara MaxFactor 2000



6 comments:

  1. sviđa mi se kako look izgleda na gospođi :)

    ReplyDelete
  2. Svaka čast, gospođa izgleda sjajno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Drago mi je da ti se sviđa :-))

      Delete
  3. Baš je lijep look, nekako ova fuksijasta/ljubičasta nijansa na očima podigne cjeli look i gospođa izgleda svježije i nekako veselije :D

    ReplyDelete
  4. :-)) Hvala! Slažem se da joj ljubičasta super stoji. Ja lično obožavam ljubčaste senke ali još nikako da nađem pravu pigmentaciju....

    ReplyDelete