Šminkanje - Suzana

Šminka za dan zaljubljenih i neizostavni crveni ruž :-)

Baš nešto imam sreće ovih mesec-dva, od kako sam krenula da pravim portfolio, da mi na šminkanje dolaze sve same prave lepotice...Hvala Suzani što mi je omogućila da napravim "Pre i posle" fotke, svi kažu da mi trebaju pa evo još jedna.
Suzana mi je bila odličan model za šminkanje, toliko dobra da ću je zamoliti da dođe bar još jednom da probamo nešto ekstremnije sa senčenjem očiju. Sada ipak nisam htela previše da experimentišem pošto je trebalo da ide na posao i u grad posle ovog šminkanja. A ne bi bilo na odmet i da se neko zaljubi u nju :-)) Tako da se za Valentine's Day držimo stare dobre klasike.


Tečni puder-Revlon Colorstay
Kameni puder - MaxFactor
NYX Highlight & Contour
Rumenilo Deborah 24 rame
NYX tečni eyeliner
Artdeco senke braon
NYX senke
NYX HD korektor
Rimmel ruž Kate Mos 111
Rimmel olovka za obrve tamno braon

0 comments: