Izvučeni dobitnici poklončića za moj prvi giveaway

Dragi moji, izbrana je dobitnica poklanjanja povodom 10 000 pregleda na mom blogu i moram priznati da sam bila toliko oduševljena odzivom a pre svega pokazanom pozitivnom energijom dok je trajala ova igrica :-D da sam odlučila da podelim još 3 utešna poklon iznenađenja za drugo i treće mesto kao i editor's pick nagradu po izboru uredništva ovog bloga tj. mene ;-)

Ovako je izabrao Random.org


Poklon kozmetiku Golden Rose ruž, lakove i olovku za usne dobija Ana Jošić 
Poklon iznenađenja dobijaju Daca Savić i Milorad Borić
Editor's pick nagradu poklon iznenađenja "za njegovo srce" :-D dobija Goran Rančić

Dobitnici će biti kontaktirani putem mejlova koje su ostavili.

1 comment:

  1. Hvala Vam puno! Supruga ce biti odusevljena poklonom! :)
    Hvala!
    Milorad

    ReplyDelete