Nivea Q10 Plus anti-wrinkle Serum Pearls Prvi utisci recenzija

Ovo je jedna neplanirana recenzija i prvi utisak jer sam se zatekla da nemam nikakvu kremu za lice pa sam trknula do marketa da kupim nešto. Uglavnom ne pišem recenzije na kreme i slične stvari jer odavno već ne gomilam preparativu kao nekad. Svela sam se na jednu, obično bebi kremicu (DM Alverde Baby Pflegecreme Bio-Sheabutter tj "Zuta kvema") koju koristimo Lena i ja zajedno, zato mi se i desi da zateknem praznu kutijicu! :-D Ona se macka kad ja ne vidim...

Elem, kad sam videla one kuglice u reklami odlepila sam! Ja to moram da probam...Kupila sam je u Roda marketu i tamo košta 1160 din. Ja sam imala neke Super kartica bodove tako da me kremica izašla nekih 500din. bila sam jako srećna pošto sigurno ne bih dala preko 1000 dinara za kremu iz supermarketa jer sam cicija po tom pitanju. S razlogom ;-D











Pakovanje je 40ml sa pumpicom u kojoj se mešaju perlice i fluid. Miris je prijatan ali liči na miris muških gelova za tuširanje iz Nivea kolekcije i sa tim nisam oduševljena. Sva sreća, ne traje dugo.

Pakovanje je kvalitetno. Nivea kaže da ovaj proizvod saadrži najviše Q10 koenzima. Kada se istisne žute je boje i nehomogene strukture, treba malo više trljati da se stopi sa kožom.

Moje lično mišljenje i utisak je da ova krema tj. serum uopšte ne prodire dublje u kožu, stvara se neka vrsta filma koja se zadržava na koži, verovatno zbog toga što po sastavu sadrži jako puno silikona, koža nije lepljiva, glatka je, pomalo suvkasta ali sam primetila da taj film ume i da se kruni kad protrljate kožu na mestima gde ste više naneli. To često srećem kod Niveinih krema i uopšte mi se ne sviđa nikakav film na licu. Nisam primetila nikakvu interakciju sa šminkom.

Nemam osećaj hidratacije ali za one koji koriste i neku kremu preko toga verovatno neće biti problema. Ja imam  masnu kožu pa mi je nekako neprirodno da stavljam više od jednog preparata na lice kada su kreme u pitanju. Biće dobra za neki naredni topliji period kada mi ne prijaju masnije kreme.

Bore imam pa i  duboke, posebno onu jednu između obrva na čelu koja je bora svih bora. Kreme i ne kupujem sa idejom da će mi ublažiti bore, verujem da to sa kremom nije moguće pa tako i ne padam na te reklame...

Međutim, na stranu sve to, te perlice unutra koje se vide kroz pakovanje su zapravo jedini razlog što sam kupila ovu kremu :-) prosto me hipnotišu koliko su lepe, mislim da sam ih gledala kroz svaku lampu koju sam imala u stanu...kao dete sa novom igračkom!

Kakav će efekat imati serum dugoročno tj. za mesec dana koliko mi obično traje krema ove veličine, videćemo...za sada mogu da kažem samo da nisam oduševljena efektom na koži, ali i da je prelepa i neobična sa tim perlicama a pakovanje je divno.

0 comments: