NYX Studio Perfect Photo-Loving Primer 30ml SPP01 Clear Providni - Baza za šminku Recenzija

Na paleti dole, vidi se silikonska struktura prajmera


NYX Studio Perfect Photo-Loving Primer  je silikonski prajmer i ovom prilikom ću ga porediti sa Inglot prajmerom koji sam ranije koristila jer im je sastav (bar po deklaraciji) veoma sličan. Osnovna razlika je u gustini i koncentraciji tog silikona. NYX prajmer je nešto ređi i potrebna je malo veća količina za pokrivnost od Inglotovog koji je gušći, prozirniji i ima jači efekat popunjavanja pora, oko 30% veća količina je potrebna rekla bih odokativno ;-).

INGREDIENTS / INGRÉDIENTS: Cyclopentasiloxane, Dimethicone Crosspolymer, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Dimethicone, Silica, Phenoxyethanol. MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR (+/-): Titanium Dioxide (CI 77891), Chromium Oxide Greens (CI 77288), Manganese Violet (CI 77742), Ultramarines (CI 77007), Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499)

Separacija proizvoda je moguća od stajanja i prema rečima proizvođača, na pakovanju, ne predstavlja umanjenje kvaliteta proizvoda.
I ovaj moj primerak je bio malo vodunjav na prvo korišćenje ali ako ga dobro promućkate jednom posle se više ništa ne razdvaja i ima dobru teksturu.
Tubica je plastična od 30ml i dobro se zatvara, ima precizan uzak otvor za doziranje.
Postoji i u zelenoj i ljubičastoj varijanti za korekciju tena ali te nisam probala.

Cena je oko 1300dinara, u odnosu na Inglot za 30ml koji košta oko 2500din, NYX prajmer je skoro ista stvar za dosta manje para.
Efekat je taj da produžava trajanje šminke na licu za par sati, ali po meni, najveći benefit od njega je taj što dramatično olakšava nanošenje tečnog pudera, koji prosto leti preko ove podloge i dosta manje pudera se troši jer prajmer stvara barijeru između kože koja upija i pudera. Osećaj pod prstima je svilenkast i mekan kao suvo ulje.

Ima neobičan, mogla bih reći neprijatan miris u prvoj sekundi kada krenete da ga nanosite na lice. Nekako čudan, plastičan miris ali već za par sekundi nestaje...

Imam masnu kožu pa bez obzira na to koji prajmer koristim meni uvek prosija deo oko T zone i brada...jedini spas mi je trenutno Essence All About Matte koji mi fiksira šminku i sprečava prosijavanje prilično dugo u toku dana. Ovaj prajmer mi više služi da lakše i ravnomernije nanesem tečni puder i ako je moguće da ga ne trošim više nego što je potrebno :-) a ukoliko i uspe da produži trajanje šminke kao što to ovaj NYX-ov radi meni ništa više od prajmera i ne treba!;-))

Generalno, zadovoljna sam prajmerom, ništa epohalno ali radi posao koji od njega očekujem i verovatno ćemo se dugo družiti. :-D

A da...Photo Loving?! Mislim da taj naziv nema baš nikakve veze sa fotkanjem ovog prajmera u praksi, barem ne ovaj prozirni...;-D u njemu nema baš ništa što bi uticalo na kvalitet fotografija ni pozitivno ni negativno...providan je i ne daje nikakav efekat.

6 comments:

  1. Veoma koristan post! Ponadah se da će imati nekakvog uticaja na fotke, al pošto nema, nije mi nužan :D Koji se tebi pokazao najbolje na fotkama?

    ReplyDelete
  2. :-) Meni to što nema nikakav uticaj u stvari odgovara, ne volim proizvode koji previše utiču na fotkanje jer ih onda teško kontrolišem u kombinaciji sa drugom šminkom...za ranije fotke koristila sam Aurin Prime Me i potrošila sam ga pa rekoh da probam ovaj. Taj Aurin mi je bio sasvim ok, nije silikonski, malo je lepljiviji, hidratantan i beli je ali ne posvetljuje. Kao što možeš i da vidiš ne smeta na fotkama. Ovaj sam uzela jer koristim za fotkanje NYX-om SMBNF (Stay matte but not flat) koji mi je jako dobar za tu svrhu (nema SPF) pa sam htela da vidim da li će biti trajniji na licu u kombinaciji sa NYX prajmerom jer je isti brend...i jeste malo trajniji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E super što si ibacila ovaj post o NYX-ovom primer-u.Juče sam bila u Aleksandru i gledala dal da ga kupim jer mi je pri kraju takodje pomenuti Aura Prime me.Ja sam sa njim zadovoljna,a imam baš mešovitu kožu tako da mi je ovaj post baš pomogao,hvala. :)

      Delete
    2. Baš mi je drago da ti pomogao ovaj moj post! :-))

      Delete
  3. Najbolji prajmer koji sam koristila je definitivno Smashbox ali na klijentima često koristim Nyove prajmere, pogotovo Angel Veil!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakav je taj Angel Veil? Videla sam ga i probala na ruci ali sam se ipak odlučila za ovaj silikonski pošto mi je ličio na Inglotov koji mi je ranije bio dobar...Zanima me da li više produžava trajnost šminke od ovog što sam ja kupila...?

      Delete