Sintetička četka za rumenilo sa Born Pretty Store recenzija - 1Pc Blush Brush Makeup Pink ID 15020


28.01. su mi poslali ovu četku poštom a stigla je 02.03. posle više od mesec dana :-)) ali je stigla! Već sam mislila da će ova nedelja da bude dosadna, kad eto poštara...stiže pošiljka sa Born Pretty store websajta a u njemu ova slatka roza sintetička četka i veštačke trepavice pakovanje od 10 pari. Za trepavice ću napisati posebnu recenziju.

28.01. 2015. They sent me this package and he arrived 02.03.2015. After more than a month:-)) but is here! I already thought that this week will be very boring, but the postman arrives ... shipment from Born Pretty Store website and it's sweet pink synthetic brush and artificial eyelashes pack of 10 pairs. For eyelashes, I will write a separate review.


Četkica nije imala onaj jak karakterističan plastični miris, tek nešto neznatno a posle prvog pranja nije imala nikakav miris osim onog od sapuna za pranje.

Ni jedna dlaka nije otpala posle nekoliko upotreba. Predviđena je da se sa njom nanosi rumenilo i za tu svrhu se pokazala kao sasvim slidna četka iako ja nisam za upotrebu sintetičkih četki kod praškastih proizvoda jer mislim da nikada neće dostići performanse koje imaju četke od prirodne dlake ali ne mogu da kažem da se ova sintetička pokazala kao loša u nanošenju praškastih proizvoda.
U poređenju sa sintetičkom Blush ili Cala četkom ja lično ne vidim nikakvu razliku (osim u boji dlaka) kada je mekoća ili kvalitet nanošenja u pitanju. Ni cena se po tom pitanju ne razlikuje mnogo jer ova četka na Born Pretty Store košta na USD $4.29 sniženju 50%.

Dobra strana kod ovog websajta je što je poštarina besplatna bez obzira na cenu ili količinu proizvoda.
Ne propustite priliku, upotrebom ovog koda prilikom kupovine: DALH10 ostvarujete dodatnih 10% popusta na kupovinu na Born Pretty Store websajtu.

http://www.bornprettystore.com/


Brush did not have the characteristic strong plastic smell, just slightly, and after the first wash it had no smell other than that of soap for washing.

Not one hair fell off after a few uses. It is designed for blush, and for this purpose has proved to be quite good. Although I do not like the use of synthetic brushes with powder products because I think they will never achieve performance like brushes made of natural hair but I can not say that this synthetic proved to be bad in the application of powder products. 

Compared with synthetic Blush or Cala  brush I personally do not see any difference (except for color of hairs) when the softness and quality of the application is in question. Price, on this issue, does not differ much because this brush to Born Pretty Store cost $ 4.29 USD on 50% sale.

The good side at this website is as free postage regardless of price or quantity.
Do not miss the opportunity, use this code when purchasing: DALH10 get additional 10% discount on purchases at Born Pretty Store website.

http://www.bornprettystore.com/



Ferula je kvalitetna a drška je roze bojena i kratka.  Ukupna dužina četke je 140mm. Dužina je sasvim dovoljna za uobičajenu upotrebu. Inače, uživo ova četkica izgleda jako slatko, posebno u odnosu na moj ostali pribor i četke koje su uglavnom crne ili sive ova prosto razbija monotoniju i baš je nekako damska.

Kada su četke u pitanju, ja smatram da kineske (naravno one skuplje i kvalitetnije) ne zaostaju u kvalitetu u odnosu na neke zapadne brendirane. Skoro sve četke koje se masovno prodaju kao pro ili za ličnu upotrebu proizvode se u Kini, generalno u Aziji su četke usavršene i njihova proizvodnja dovedena do savršenstva kako kroz istoriju tako i danas. Kao što znam da je najbolji crni tuš (slikarski) kineski tako smatram da su i četke najbolje kineske u odnosu cena/kvalitet.

Ferula is quality, the handle is painted pink and short. The total length of the brush is 140mm. Length is ok for normal use. Otherwise, in live,  this brush looks very sweet, especially compared to my other accessories and brushes that are mostly black or gray, this simply breaks the monotony.

When the brush is concerned, I think that the Chinese brushes (of course, those more expensive and higher quality) does not lag behind in quality compared to some Western branded. Almost all the brushes that are mass-marketed as "pro" or for personal use are manufactured in China, in Asia generally, brushes are sophisticated and their production is perfected through history and today. As I do know that the best black ink (for painting) is Chinese I also believe that the Chinese brushes are best in relation price / quality.


Četka ima svoju plastičnu futrolicu u koju je spakovana.

Brush has a plastic factory holster.

Opšti zaključak je: Sasvim solidna četka za rumenilo koja po kvalitetu i ceni ne zaostaje za brendovima kao što su Blush ili Cala koje ima na našem tržištu.

The general conclusion is:  quite solid brush for blush in that quality and price, and are not lagging behind for brands such as Blush or Cala, which has in our market.


Ovako izgleda paket koji su poslali kao običnu pošiljku. To može da bude nezgodacija ako imate klasično sanduče u zgradi sa uskim otvorom jer kad je obična pošiljka onda poštar to samo ugura u sanduče, ovaj moj poštar me zna pa me pozove da siđem i uzmem da ne bi neko to "pokupio".

Paket je lepo upakovan i sve je solidno zaštićeno, samo je kutijica od trepavica malo ulubljena jer je od mekog kartona. Unutar koverte su vazdušni jastučići a šetka je bila još dodatno posebno upakovana u tanak sunđer.

This is how the package looks, which are sent as a regular shipment.

The package is nicely packaged and everything is solidly protected, only a box of eyelashes slightly dented because of soft cardboard. Inside the envelope are air cushions and brush was even more specifically packaged in a thin sponge.



Do not miss the opportunity, use this code when purchasing: DALH10 get additional 10% discount on purchases at Born Pretty Store website.

http://www.bornprettystore.com/blush-brush-makup-pink-single-brush-p-15020.html


___________________________________________________________________________________________________
Ovo je proizvod dobijen od sponzora na recenziju, ali to ni na koji način ne utiče na moje mišljenje jer ja imam šminke i pribora više nego što mi realno treba :-).

Zahvaljujem se sponzorima koji su mi omogućili da probam proizvode za koje ranije nisam imala priliku da napišem recenziju.

6 comments:

  1. Meni je malo pre neka citateljka zamerila sto sam napisala "samnom"....Ispravi da te ne napadnu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah trebalo mi je pola sata da skontam gde to piše a ono u template-u, ispraviće moj muž kad bude stigao jer mora u kodu da se menja. Ko se za takvu banalnost uhvati nije mu mesto na ovom blogu (ne mislim na tebe već na one što su te napale) :-) Hvala ti što si mi skrenula pažnju!

      Delete
  2. Cetkica je bas super! Meni su poslali neki nakit O.o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Devojka koja radi u Bornprettystore me je pitala da izaberem proizvode u vrednosti od 10$ i ja sam izabrala tu četku i trepavice jer su mi trebale ;-) To su mi i poslali na recenziju...četka nije jeftina i stvarno je dobra, bez popusta je oko 9$. A trepavice tek slede na isprobavanje...

      Delete
  3. Bas slatko izgleda :) Imam vec neke cetke sa slicnog sajta i veoma sam zadovoljna, a njihove treba da dobijem pri sledecem paketu, tako da se nadam da cu biti jednako zadovoljna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će ti stići neke lepe :-)) čekam tvoju recenziju pa da poredim...:-D

      Delete