The versatile blogger award

The versatile blogger award



Za ovaj post me je tagovala Mirna Busatlic sa bloga Kiss And Make Up i ja joj se zahvaljujem što me se setila tako da ću se i ja sada priključiti ovoj zanimljivoj igrici upoznavanja ;-)

Dakle, 7 činjenica o meni...

1. Ne jedem ukiseljenu hranu. Nikad je nisam ni probala (npr. kiseli krastavci, turšija, kupus...).
2. Moja garderoba je uglavnom crna li bela...i sve nijanse sive ;-)) Ma koliko da mi se svidi neki šareni komad na kraju uvek kupim nešto crno, belo, sivo ili bež...i imam po nekoliko istih komada garderobe. Boje nosim kroz šminku.
3. Nemogu da živim bez štikli! :-D Mislim stvarno...tabani su mi ravni kao kod hobita...hahahaha tako da stvarno bez visokih peta nemogu uopšte da hodam. Možda... 20-30 metara.
4. Još uvek slušam Nine Inch Nails... doduše, tajno sa sluškama :-D
5. Volim da šijem.
6. Muči me nesanica, već godinama...ali ja to vreme kad nemogu da spavam iskoristim da pišem blog :-)
7. Impulsivno kupujem šminku a onda se posle pokajem.

Ovom prilikom tagujem sledeće blogove i nadam se da će se pridružiti ovoj igrici:

6 comments:

  1. Hvala draga na tagu :* Iako nisam nikada bila ljubitelj NIN-a, podržavam "guilty pleasures" te vrste hehe.

    ReplyDelete
  2. Takodje volim jednostavnu garderobu crne, bele ili bez boje. Savrseno se kombinuje. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To sa kombinovanjem mi je najveći problem :-)

      Delete
  3. Jaooo mene si oduševila sa NINom! A što se tiče garderobe, ja sam tek u poslednjih par godina počela da unosim boje u svoj ormar, mada i dan danas crna zamijena za sve! Sslatko si me nasmejala sa tabanima "ravnim kao hobit" hahah! Drago mi je da si odogorila na TAG i da si se upustil au ovu igricu :) Volim tvoj blog i dizajn istog!

    ReplyDelete