Kryolan Liprouge Palette 18 LRP1 & Translucent Powder TL11 - Kryolan paleta 18 ruževa LRP1 i Transparentni puder u prahu TL11


Stigla je... nisam živa...ne dišem ceo dan! Čekam poštara :-D


 Dve stvari sam naručila iz Kryolan-a: Transparentni puder u prahu 60g (!!!) 2,200din i Paletu ruževa 18 boja 42g (2,33g po boji, uobičajene gramaže za ruževe u stiku su 3,8-4,0g) cena 6,500din.

Polako se snabdevam neophodnim delovima profi šminkerske opreme a ova paleta je tako dugo željena, merkana, čekana..hihihihi...


Ali prvo da krenemo od pudera...
U pitanju je transparentni puder tj. "translucent" ali ova linija ima 9 nijansi i prikazi na Kryolanovom sajtu nemaju nikakve veze sa stvarnošću :-)
Ja sam ovu nijansu izabrala u konsultaciji sa Bojanom iz Kryolana  Srbija i tako došla do željene nijanse TL11. Ovde je moja  fotografija prilično slična stvarnom izgledu. Svetla neutralna bež boja, mislim da će mi ta nijansa odgovarati za većinu tenova jer je transparentna.

Ovo Kryolan kaže za puder:

"This classical powder preparation is characterized by its fineness and high degree of color neutrality.
Translucent Powder contains a large share of modified rice starch, unique in its specification. It assures great absorption power and enhances the durability of make-up on the skin. Translucent Powder is outstandingly suited for all professional applications. The fine powder particles produce a comfortable, pleasant wearing feeling."


Pakovanje je neobično loše...klasična kutija za ovu vrstu pudera ali kada jednom odlepite zaštitnu nalepnicu prosipaće se svuda naokolo...ja sam dodala jedan sunjđerčić koji sam imala viška od jednog kamenog pudera pa ga stavim na rupice a onda zatvorim poklopac.
Količina je fantastična! 60g je dovoljno za 2 godine neprestanog korišćenja.
Puder se pokazao kao odličan za setovanje i matiranje, prilično dugotrajan. Moja koža je ekstremno masna i na njoj opstaje oko 4-5h bez dodatnog matiranja.
Potpuno sam zadovoljna ;-)


Paleta LRP 1 je paleta od 16 nijansi ruževa + 2 nijanse sjajeva. Ruževi su kremasti a dve-tri nijase su blago sedefaste, ostale nsu ni mat ni sedefaste već klasične kremaste teksture.
Iz priloženih fotografija možete videti o kojim nijansama se radi...ja sam apsolutno oduševljena izborom i sve su mi upotrebljive.
Ruževi su veoma pigmentisani, nisu lepljivi i ja sam ih isprobala i kao krem rumenila jer Kriolanovi proizvod mogu da se kombinuju i sa njima možete beskonačno eksperimentisati.

Kao rumenila odlično funkcionišu!

Tip: nanesite vrlo malu količinu krem rumenila odmah posle nanošenja tečne podloge na lice tako da izgleda kao kada bi se prirodno rumenilo pojavilo i to na mestima gde se prirodno javlja na obrazima... utrljajte mekanom četkom u podlogu a zatim redovno setujte puderom u prahu, konturište puderom za konturisanje i sve po redu a rumenilo u prahu dodajte preko svega onoliko koliko nedostaje...Ova tehnika obezbeđuje duže trajanje rumenila na licu.

Pakovaje je solidno, ništa specijalno ali ok, ima ogledalo i četkicu koja sasvim dobra (nije za bacanje) čak mislim da je bolja od onih koje sam ranije imala za ruževe...






Primer na usnama bez olovke...


Postojani su oko par sati, ne mogu da kažem da traju ceo dan a ni ja nisam neko ko ume da sačuva ruž na usnama jer stalno nešto grickam i pijuckam ;-)
Nisu lepljivi, i prilično su hidratantni. Svetlije nijanse zahtevaju piling usana pre upotrebe ali se ne uvlače u nabore. Miris skoro da i nemaju, jedva nešto vanilijasto se oseti..



Pre svega sam zadovoljna izborom nijansi jer će mi sve biti upotrebljive u nekoj prilici i u profesionalnoj upotrebi i kao ruževi i kao rumenila, a da ne govorim o tome koliko prostora štedi ovakva paleta. Značaj toga sam shvatila tek kad sam počela da nosim šminkerski kofer koji je i sam po sebi težak a onda se makeup kit "prelio" i na još jednu sportsku torbu koji nosim na ramenu...tako da palete puno znače.

Sledeća profi nabavka...tečni puderi. Još sam u dilemi Kryolan ili M.A.C?
Šta vi mislite, koji su puderi najbolji za profesionalnu upotrebu?

7 comments:

  1. S Krayolanom ne može da se pogreši, mada ja lično nisam oduševljena nekim proizvodima, npr. masnim senkama sa štrasom. Za pro upotrebu znaš već šta je moj favorit ;) - Ben Nye MediaPro foundations. Imaš još u 2 vrste. Paleta se ponaša i kao puder i kao korektor, a traje večnost. Cena joj je 80 - 90$ (+poštarina).

    ReplyDelete
  2. Jesi probala možda neke Kryolanove pudere npr. Supracolor, Dermacolor i sl.? Ben Nye mi se čini komplikovan za poručivanje + carina je neizvesna...videla sam te palete na netu i izgledaju predivno!! Jednom će biti moja!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam supru, odlicna je... e sad, bas bas pokriva... mislim bas je za scenu :D

      Delete
    2. Bas sam to mislila napisati :-)

      Delete
  3. I treba mi nešto baš pokrivno ali da se ne preslikava, da se lepo fotka, da ne prosijava, da ne izgleda kao maska...(joj što sam zahtevna!) :-)) tj. za celodnevno nošenje u natežim uslovima kao što su venčanja i mature...videla sam da neki šminkeri koriste baš supracolor za te prilike. Možda ne bi bilo loše da nabavim tako nešto..

    ReplyDelete
  4. Vauuuuu, predivno, nijanse su sjajne i veliki izbor nijansi sto je odlicno. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veoma su pigmentovani ruževi a super su i kao rumenila! :-D

      Delete