Editorial za kolekciju Danijele Božić -The Imperial Insignia - Mina Delic Photography


Design: Danijela Bozic DB, Modni atelje MD Nikol
Make up: Daliborka Kekeljević- Dali Makeup
Hair: Marsej style
Photo: Mina Delić
Jewelry: Sofija Djakovic
Models: Natasa Zlatovic, Sofija Galogaza, Jelena Jokić, Mina Delić

Evo još jednog, za mene, lepog šminkerskog posla na editorijalu za našu uspešnu novosadsku modnu kreatorku Danijelu Božić, kolekcija pod nazivom "The Imperial Insignia" F/W 2015/2016. Kolekcija je prikazana na Serbia Fashion Week-u u Master centru Novosadskog Sajma proteklog vikenda. Haljine su prelepe uživo.
Ja sam šminkala četri predivna modela (što možete i videti na slikama ispod :-)) za fotografisanje za katalog, koristila sam šminku koji inače koristim (Revlon, NYX, Artdeco, Inglot, Sephora, MAC, Kryolan...) samo su trepavice one kineske jer su se one do sada pokazale kao najbolje za fotkanje , nisu skupe i potrošne su, odlično odrade posao a onda ih skineš i baciš...:-)

Bio mi je izazov da šminkam četri devojke odjednom, i moram priznati nije bilo lako, jer je vreme bilo prilično ograničeno ali sve smo stigli, Marsej je uporedo pravio frizure a ja šminkala...












Fotografije su autorsko vlasništvo i nemogu se kopirati bez dozvole autora
© Copyright Danijela Božić 2015.

0 comments: