Iskustva i utisci po završetku škole šminke Natural Beauty sa Marinom Mićanović

Morala sam malo da se pritajim neko vreme, da malo napustim blogerisanje i posvetim se u potpunosti usavršavanju i učenju.

Pre dve godine sam bila na jednom kraćem kursu šminkanja i tada sam to uradila zbog želje da naučim samu sebe da našminkam, da vidim kako bi me neko drugi našminkao kao i da isprobam kozmetičke proizvode koji bi mi odgovarali... tada nisam šminkanje videla kao moguću profesiju i nije me zanimala formalna strana svega toga. Danas, želim sebe da vidim kao profesionalnog šminkera a i da me drugi tako vide. Za to je potreban ozbiljniji kurs a i validan sertifikat koji se na kraju dobije.
Posle dužeg surfovanja, zivkanja i slanja mejlova na adrese raznih šminkera i škola šminkanja, pozvala sam školu šminke "Natural beauty" iz Beograda koju vodi šminkerka i modna kreatorka Marina Mićanović.

Detalje o školi i programima koje nudi možete pogledati na njihovom websajtu:
http://skolasminkanja.rs/

Posle razgovora telefonom i detaljnog isčitavanja njihovog websajta bila sam potpuno ubeđena da je to to! ;-)
Natural Beauty škola šminkanja je sa sedištem u Beogradu ali povremeno organizuju grupe i u Novom Sadu pa je i ovog puta bilo tako, međutim, neočekivano (verovatno zbog gripe koja je tada desetkovala građane Novog Sada) nekoliko devojaka je u zadnjem trenutku odustalo od kursa pa smo tako ostale samo Sonja i ja zainteresovane za učenje...

Rečeno nam je da bi se zbog toga grupa ponovo formirala tek u maju...meni je to bilo prekasno. Morale smo da nađemo neko rešenje. I našle smo :-D

Bila sam veoma prijatno iznenađena Marininom voljim, željom i entuzijazmom da nam izađe u susret (iako smo samo nas dve u grupi) i ceo projekat izvede do kraja, malo smo promenile i uskladile ritram viđanja i trajanja časova i sve je teklo odlično. Po meni, to što nas je bilo malo, ispostavilo se kao bolja stvar jer smo imale svu pažnju i fokus naše mentorice i više prilika da pitamo i saznamo sve što nas zanima.

Glavni osnovni razlog zbog čega sam se odlučila upravo za ovu školu je činjenica da su jedini obećavali praktičan rad na revijama i fokus na scenskom i modnom šminkanju što meni zapravo najviše treba i najviše me zanima jer inače nemam prilike da učim i radim takvu vrstu šminke. Naučile smo sve što je potrebno da zna jedan šminker na početku karijere, praksa kroz modne revije nas tek očekuje na predstojećem http://serbiafashionweek.com/ u aprilu i maju a o utiscima posle toga pisaću naširoko i nadugačko jer očekujem da će to biti prvorazredni događaj i doživljaj za mene
ove godine :-D.



Marina je bila divna i strpljiva mentorka i odgovarala je na sva naša pitanja sa kojima smo je saletale Sonja i ja. Vežbale smo jadna na drugoj a kasnije i na Marini kad smo došle do šminke za venčanja i mature...;-))
Divno smo se družile, Sonja i Marina su divne devojke i osobe i nadam se da ćemo i u buduće sarađivati, učiti i razmenivati šminkerska iskustva.


Ovo su neke od fotografija sa kojima ću probati da dočaram naše druženje i iskustvo sa školom šminke Natural Beauty a ja lično, veoma sam zadovoljna znanjem koje sam dobila, praksa koja nam sleduje na revijama dodatno će upotpuniti moj portfolio i CV.















Ovako su izgledali moji zadnji radovi ...već se osećam nekako "profi"...hehehehe
Fotografije sam ja radila...


















I evo ga...jeeeeeee....:-D


4 comments:

  1. Bravo Daliborka, pozdravljam potez. Želim ti da razviješ sopstveni stil i da uspeš u svakoj zamisli!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marina hvala ti puno na podršci! <3 :-)

      Delete
  2. Odlican post, fotografije su super. :)

    ReplyDelete