Koliko puta može da se koristi jedna senka za oči? - How many applications you can make from one eyeshadow 1g?


Eh, da....nije me mrzelo. :-D
Nisam imala mira dok nisam sprovela eksperiment lično, jer "dok ne probaš nemožeš da znaš" koliko puta senka može da se upotrebi?

Neko bi se pre svega zapitao: a zašto je to bitno? Uglavnom je nebitno, ali ako ste šminker i vodite računa o potrošnji materijala koji koristite za šminkanje, a mnogo toga nije baš jeftino,  pametno je da imate kalkulaciju kojiko materijala trošite prilikom šminkanja kako ne bi ste bili u minusu.
Ne treba cicijašiti ali je dobro da imate predstavu koliko zapravo investirate a koliko na kraju profitirate. Jako bi ste se iznenadili kada bi ste sve stavili na papir obračunali potrošnju. 

Ostaci menadžerskog uma u mojoj glavi mi ne dozvoljavaju da takve stvari prepustim slučaju i ostanem u mraku neznanja :-DD

Obično, svakodnevno šminkanje srednjim brendovima u proseku košta između 200-400din na primer.
Toliko svaki dan potroši jedna prosečna dama koja se šminka bar jednom u toku dana...

Počnite od tečnog pudera koji je najveća stavka...npr. Artdeco Rich Treatment Foundation cena 2400din 20ml, za prosečnu aplikaciju potroši se 1-1,5ml
Dakle, 2400:20=120din/1ml 180din/1,5ml i tako redom...

Ja sam za skoro sve bitne stavke u mom šminkerskom koferu izračunala potrošnju a ako nekog zanima cela kalkulacija neka mi se javi pa ću mu poslati mejlom...
Inače šminkeri troše više jer nanose više proizvoda na palete i mešaju a olovke se zarezuju posle svake upotrebe pa se samim tim i troše jako brzo...

Za ovaj eksperiment, koristila sam NYX 1g senku za oči srednje pigmentacije sa bazom. Prosečno se trusi. Četkica Blush 18A četka srednje veličine za "pakovanje" senke.

Eksperiment je bio naporan u smislu da sam morala jako puno puta da stavim i skinem šminku ali sve za nauku! :-D
Dosta otpadne na prašenje četkicom...ovako na gomili izgleda puno ali svakodnevnim korišćenjem to i ne primetimo već samo "oduvamo".



Zaključak:
1g senke može se upotrebiti kao mono senka na celom kapku i orbitalnom luku 30 puta ako ne volite da četkicom čačkate ostatke u uglovima, ili 40 puta ako volite da je "iscedite" i ako je veće pakovanje.


Conclusion: 1g eyeshadow can be used as mono shadow on the entire eyelid and orbital arc 30 times if you do not like to use remains in the corners, or 40 times if you like to "squeeze" eyeshadow or if a larger package.


Naknadno sam rešila da napišem mali dodatak ovom tekstu, tj, pojašnjenje. Pre svega iz ove "statistike" treba da izbacite sve senke (ili druge proizvode po istom pribcipu) koje ne koristite, u ukupnu gramažu senki ulaze sve senke koje koristite...bolje, lošije, skupe, jeftine, pigmentovane, nepigmentovane...ali je bitno da su u aktivnoj upotrebi. Ono što ne koristite prosto bacite ili dajte nekome, novac ste svakako bacili.... Sabere se gramaža senki pa pomnožite sa 40 (tj. prosečnim brojem aplikacija) i dobićete broj ukupnih aplikacija. Ako znate koliko su vas koštale senke saberete cene i podelite sa ukupnim brojem aplikacija i eto cene jedne aplikacije...

Neke senke koristite u nano količinama a neke na grame u zavisnosti od potrebe, neke će vam trajati duže jer je veće pakovanje...to ne menja ukupnu potrošnju praškaste materije koja je potrebna da se pokrije ceo kapak, i malo preko njega, bez obzira na odnos mešanih senki, takođe, vreme za koje ćete potrošiti jednu senku je nebitno jer svako troši šminku različitim tempom...
Ali, ne postoje "nepotrošive" stvari...:-D iako sam i sama verovala da će mi neki komadi šminke trajati večno ipak potrošili su se brže nego što sam očekivala, prosto, češćom upotrebom...

4 comments:

  1. Mislim da se ne isplati takvim četkicama nanositi senku jer dosta toga ostane u njima i onda se istrese. Ja lično voli da nanesem senku flat četkicama i onda ukoliko već blendam sa nekom drugom bojom nju nanesem četkom za blendanje.
    Imam jednu senku koju koristim već dve godine obavezno jednom nedeljno i nije dotakla pan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno, kao što piše, ovde je nanošeno kao da je mono senka u pitanju tj, samo jedna boja na ceo kapak...sa običnom četkicom za tu svrhu (ova je polu pljosnata, srednje veličine) naneta na način kako se senke uobičajeno nanose, postoje tehnike za jako pigmentovane senke ali to nije prosečan način nanošenja...razne tehnike donose razne uštede kao i sam kvalitet boje...:-D

      Delete
  2. oo pa ovo je bas interesantno.. zamisljam tek koliko proizvoda bacimo sa sjenki koje se izrazito truše..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :-D I mene je to zaintrigiralo kad sam krenula da eksperimentišem...

      Delete