M.A.C Pro Longwear foundation tečni puder i Pro Longwear concealer korektor- recenzija


Dva nova pudera u mom koferčiću i korektor...:-D !!
M.A.C Pro Longwear tečni puder SPF 10 bočica sa pumpicom 30ml. Nijanse NC15 i NW35. Puder je kupljen u M.A.C-u na Ušću, cena je oko 4250din. Proizveden u Belgiji (ne u Kini, kako me je neko ubeđivao ovih dana...) MAC se kod nas može kupiti samo u ovlašćenoj M.A.C radnji na Ušću i nigde više. Sve što vidite da se prodaje po raznim domaćim sajtovima i FB je lažni mac.

Počeću sa dobrim stvarima kod ovog pudera :-). Inače, dugo sam se premišljala da li da ga kupim ili ne, pošto nema prodavnice u Novom Sadu, mora se do Beograda da bi se probao puder, pa onda cena, i na kraju neko me je bio ubedio da se proizvodi u Kini i tako sam ja ovaj puder skroz izbacila iz glave kao nešto što nije vredno pažnje...
Posle razgovora sa jednom šminkerkom nekako sam se odlučila, da kad budem išla na Ušće pogledam i taj puder,...a tražila sam puder koji može da se nosi ceo dan i da ne prosijava, ne preslikava se, da ga koža ne upija, da dobro izgleda na fotografijama...tj. puder za venčanja i mature za profesionalnu upotrebu, jače dogradive pokrivne moći.

Posle razgovora sa prodavačicama bila sam ubeđena da je to MAC-ov najtrajniji puder i mogu da kažem da me nije razočarao, dakle, ne prosijava, ne preslikava se...itd. sve što sam tražila od pudera.
Puder stoji na licu ceo dan. Sa pumpicom se lako dozira količina. Odlično pokriva i može se nadograđivati pokrivnost ali (ovde počinje deo sa lošim stranama..) veoma brzo se setuje, potrebna je velika brzina u radu sa njim i veoma hidrirana koža ispod inače će izgledati grozno.
Lice se mora dobro hidrirati bez obzira da li je koža prirodno suva ili masna, zatim baza za šminku pa onda brzo nanositi puder četkom. Puder se posle par minuta "gumira" i više nema ispravki.

Druga loša stvar je pakovanje. Poklopac sa pumpicom po sistemu on/off je klindžav, posle upotrebe ostaje neuredan tj. zaprljan, teško se kasnije čisti jer kad se puder jednom osuši samo razređivač ga skida... hahahahah..međutim skontala sam da se prilično lako skida Ebelin stredstvom za čišćenje četkica. Ako puder držite u neseseru izbrljaće vam svu šminku...a neseser posle možete da bacite.

Treća loša stvar je izbor nijansi. Ova NC15 je najsvetlija nijansa koju imaju a za moju svetlu kožu jedva da je dovoljno svetao (a znam mnogo devojaka koje imaju i mnogo svetliju kožu od mene).

Zasada sam nabavila ove dve nijanse (za probu) ali nabaviću još koju jer je mešanje problem kod ovakvih pudera koji se brzo suše pa je bolje imati nijanse koje odgovaraju tenu bez mešanja...
Definitivno sam zadovoljna kvalitetom samog pudera, radi sve ono što sam očekivala i sigurno ću ga nabaviti u većoj količini. Samo je pakovanje problem ali i to ću već nekako da rešim :-)


Ovde se može videti završen look i pokrivnost Pro Longwear pudera...

Uz puder nabavila sam i korektor Pro Longwear Concealer 9ml. NC15 bočica sa pumpicom.
Korektor je izuzetan, najbolji koji sam do sada koristila za podočnjake ali najveći je problem doziranje i pakovanje koje je hermetički zatvoreno pa nema šanse ni da zamenite pumpicu ni da sadržaj prebacite u neko praktičnije pakovanje...tako da se 9ml. vrlo brzo potroši sa pumpicom koja vam istiskuje previše proizvoda, koji je opet, veoma pigmentovan i pokrivan i veoma malo treba da se odradi posao...samo se bez veze baca. Cena je oko 2500d tako da to bacanje nikako nije jeftino.
Dakle, korektor izgleda fantastično na licu, odlično pokriva podočnjake, podmlađuje i ne uvlači se u bore. Malo je suvlji ali kao što rekoh potrebna je ekstremna hidratacija lica pre upotrebe. Za tu svrhu koristim Afrodita WHY masku sa hijaluronom za hidriranje.
Ova nijansa mi je veoma svetla pa ću uskoro nabaviti i jednu srednju nijansu npr. NW25.
kao i puder i ovaj korektor se veoma brzo setuje pa treba raditi brzo.


Uporedne nijanse pudera NC15  i korektora NC15, velika je razlika u nijansama koje imaju istu oznaku.

Opšti utisak

Brend Naziv proizvoda Pozitivno Negativno
M.A.C M.A.C Pro Longwear foundation tečni korektor 9ml
-Odlično pigmentovan
-Odlično pokrivan 
-Postojan
-Ne uvlači se u bore, ne puca


-Cena 2.500
-Loše pakovanje
-Brzo se suši
Opšti utisak
Savršen korektor za podočnjake, sigurno nabavljam još :-))


Brend Naziv proizvoda Pozitivno Negativno
M.A.C M.A.C Pro Longwear foundation tečni puder 30ml
-Odlično pokrivan 
-Postojan
-Ne uvlači se u bore, ne puca


-Cena 4.250
-Loše pakovanje
-Brzo se suši
-Malo svetlih nijansi

Opšti utisak
Definitivno sam zadovoljna kvalitetom samog pudera, radi sve ono što sam očekivala i sigurno ću ga nabaviti u većoj količini.

4 comments:

  1. Dugo sam u dilemi da li da kupim ovaj korektor ili ne, citala sam recenzije, nekom isusuje dosta podrucje ispod ociju, nekom ne, kako se tebi cini? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja baš imam podočnjake sa boricama i potrebno je obavezno da stavim podosta kreme oko očiju pre pudera i korektora. Kod ovih mora obavezno, kad je hidrirana koža onda izgleda savršeno i kasnije u toku dana ne isušuje i ne menja se. To je fora kod ovog pudera i korektora, kao da se stvori gumirani elastični film na koži...bitno je da je tekstura kože u trenutku stavljanja nežna i onda i sam puder i korektor kasnije izgledaju savršeno :-D

      Delete
  2. U potrazi za cenom, naleteh na ovaj tekst i samo se podsetila svega sto si mi vec objasnila :)

    ReplyDelete