Noviteti u mom koferčiću #New In - prvi utisci MAC i štampana prezentacija


Dragi moji, nije me bilo skoro mesec dana da piskaram na blogu ali nisam bila besposlena, čak, možda i previše raznih obaveza ovih dana...što edukacija, što promocija...nabavka i sl. :-D
Sve to traži angažovanje i mentalno i fizičko pa su prioriteti morali da se malo "promešaju".

Shvatila sam da je zadnji čas da malo poradim na sopstvenom promo materijalu, pošto sam ja inače u prošlom životu bila hard core designer (okoreli dizajner), naravno, to mi je jako teško palo...heheheheh..ko bi rekao!?
Mislim, stvarno...najgore je raditi nešto za sebe (bar meni), nikad zadovoljna, stalno menjam nešto, prođe me ideja...sve mi skupo :-D. Dok kažeš piksla postanem nadžak baba koja nezna šta hoće!

Nekako sam presekla u glavi i odštampala to što sam već imala, sa malim tehničkim korekcijama oko štampe, rešena da više ne tražim manu, a to nije bilo lako.

Ovo (gore) su slike prvih otisaka mog kataloga/potrfolia koji je zapravo džepno izdanje mojih dosadašnjih reprezentativnih radova...ovo bi trebalo da posluži za stalno nosanje sa sobom i pokazivanje i kome treba i kome ne treba!


Naravno, morala zam ozbiljno da se ponovim kada je šminka u pitanju, jer nadam se, biće da se radi oko svadbi matura a to zahteva malo dugotrajniju šminku na licima budućih mlada i maturantkinja.

Za tu svrhu nabavila sam odlične MAC Pro Longwear tečne pudere i po meni najbolje Pro Longwear korektore, Artdeco Fixing puder za fiksiranje šminke, moju omiljenu Artdeco bazu za senke čisto da se nadje još jedna,
Ardel i Aura trepavice koje su mi inače odlične, fantastični Aurin lepak za trepavice (post na temu lepka tek sledi), i za mene pravo otkriće Afrodita WHY Maska za ekstremnu hidrataciju.

Afrodita WHY maska je za sada jedina maska koju sam stavila na lice da zaista ima efekat koji proizvođač tvrdi da ima, ovo je maska koja se ne skida već se utrlja u kožu kao krema pa je je uglavnom stavim uveče na podočnjake i oko očiju za ekstremnu hidrataciju i radi posao ili pre šminkanja. Takođe, sastav joj je odličan...






Tu je i Too Faced Cocolate Paleta senki, dugo tražena varijanta koja može da posluži kao nude a opet malo glam...o njoj tek sledi recenzija za koji dan. Chocolate Soleil matte bronzer sam dobila od drage Šmizletine http://smizletina.blogspot.com/ i oduševljena sam njime, zbog njega sam uopšte i otišla da pogledam ovu paletu inače mi ne bi privukla pažnju...Hvala ti Šmizletino" :-*


Uskoro slede recenzije svih ovih prizvoda.

8 comments:

  1. Afroditina maska je sjajna koristim je povremeno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, meni trenutno najbolja nega za kožu lica...

      Delete
  2. Obozavam Mac Pro longwear korektor jedino sam tuzna sto mi se dosta brzo trosi. I Too faced bronzer je savrsen, ja ga koristim i za konturisanje i kada hocu da mi lice izgleda osuncano

    sparklygoddess.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam primetila da se MAC korektor baš brzo troši :-/

      Delete
  3. Paleta senki odlicno izgleda, bas mi se dopadaju nijanse. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :-) Za sada sam zadovoljna paletom, boje su jako lepe uživo...

      Delete
  4. Dizajneru, javiću ti se da sredimo moj blog (dosadio mi ovaj a la igrala se deca look ;)).
    Odlično si se ponovila, ozbiljna šminka je to :)))
    Da li mi se čini na onoj slici sa puderima - sa strane je ona Sephora paleta senki sa olovkama iz novogodišnje kolekcije? Jesi li pisala o njoj ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Važi, samo javi...sredićemo ga! :-D
      A, da, jeste Sephora paleta...mislim da sam samo prve utiske napisala, nisam bila sigurna da li će biti i kasnije u prodaji. Olovkica ima samo par dobrih tu, senke su veći deo dobre i lepo pigmentovane, četkica se raspala :-DD Dosta koristim tu paletu samo mi je veličina malo problem.

      Delete