Too Faced Chocolate Bar eyeshadow palette - paleta senki i Chocolate Soleil Matte Bronzer


Evo je..., slatka i mirisna kao čokolada :-DD Too Faced Chocolate Bar paleta senki
Paleta je kupljena u Sephori na Ušću u Beogradu.





Nisam ljubitel obeležavanja nijansi jer ne vidim svrhu toga, ime nijanse u paleti ima smisla samo ako istu nijansu možete kupiti i kao mono senku...
Ovde uz pakovanje dobijete i foliju sa štampanim nazivima nijansi i mali flajer sa 3 načina senčenja očiju i uputstvom kako da to uradite, veoma je slatko :-D

Kao što možete da vidite na prikazima dole, senke su veoma pigmentovane i kremaste, ove sedefaste postojane su i bez baze. 
Pakovanje je metalno, ima 14 senki (13,3g) i 2 hajlajtera (4,4g) sa ogledalom.
Glided Ganache, White Chocolate,  Milk Chocolate, Salted Caramel, Black Forest Truffle, Triple Fudge, Marzipan, Semi-Sweet, Strawberry Bon Bon, Candied Violet, Amaretto, Hazelnut, Creme Brulee, Haute, Chocolate, Cherry Cordial, Champagne Truffle 

"The Chocolate Bar experience begins as soon as you open the palette and the smell of sweet chocolate envelops you. The eye shadows are pigmented with pure, antioxidant-rich cocoa powder and includes 16 matte and shimmer shades of natural browns, delicate pinks and luscious plums. Includes our signature how-to Glamour Guide with three looks to get you started."
Senke su pigmentovane sa 100% prirodnim kakao prahom.

Dizajn je predivan ali moram da naglasim da je moj primerak bio izgreban po obodu i da se ne zatvara dobro, kao da je magnet koji zatvara kutiju nekako previše slab da drži kutiju zatvorenu tako da to je jedan minus.

Ovaj Too Faced Chocolate Soleil matte bronzer sam dobila od Šmizletine i zaljubila sam se u njega na prvi pogled :-D. Zapravo, zbog njega sam i rešila da nabavim i senke, vođena mišlju: ako je bronzer ovako kvalitetan i pigmentovan ni senke nemogu da budu loše :DD
Medium /Deep nijansa kao što se može videti nije previše narandžasta, vrlo je neutralna i lepa kada se stavi. Dobra je za svetliji i srednji ten.
bronzer je postojan i predivno miriše, vrlo pigmentovan i ne trusi se uopšte! Pakovanje je malo 4g ali dovoljno. Ima i ogledalce...dizajn retro ali sladak.

Sa ova dva proizvoda ja sam i više nego zadovoljna u odnosu na cenu, to su veoma pigmentovani i postojani prooizvodi. Nisam imala nikakve iritacije.

Čuvajte se falsifikata koji su veoma opasni za Vaše zdravlje i nabavljajte kozmetiku u ovlašćeni prodavnicama. Too Faced možete naći u Sephora Cosmetics doo nu šoping centru Ušće u Beogradu.

Nadam se da će se uskoro i u Novom Sadu otvoriti Sephora a i M.A.C bi dobro došao! :-D

Jedan look rađen sa Too Faced Cocolate Bar paletom senki i bronzerom ..

Opšti utisak

Brend Naziv proizvoda Pozitivno Negativno
Too Faced Chocolate eyeshadow palette
16 boja
-Odlično pigmentovane
-Kremaste intenzivne boje
-Postojane i bez baze
-Neobičan miris čokolade
-Cena 6200
-Pakovanje se lako otvara i izgrebano je


Too Faced Chocolate Soleil Matte Bronzer 4g
-Odlično pigmentovan
-Ne trusi se

-Neobičan miris čokolade
-Cena (35$)
Opšti utisak
Too Faced za sada ostavlja odličan utisak kvaliteta i postojanosti i sigurno ću nabaviti još neke njihove proizvode kao što je glitter glue. A možda i neko rumenilo...:-D

21 comments:

  1. Prelepa je, mada je moj favorit Semi-Chocolate, čisto zbog nijansi. Glitter glue jeste sjajan za šljokice, a za rumenila sačekaj jesen i nova u obliku srca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, da.. to je nova...nešto mi se ova učinila bolja na prvi pogled ali slčne su. Dobro da si mi rekla za rumenila, sačekaću malo :-)

      Delete
  2. Drago mi je da sam i tebe uspela da "navučem" na Too Faced ;)
    Odličan kvalitet, a koliko vidim počeli su malo da rade na ambalaži... Pri tome ne mislim na ove Chocolate bar palete (odnedavno imam Semi sweet i kao da je već popustio magnet), već generalno na njihove ambalaže, koje su bile kartonske i jako nepraktične za poneti, ali lepe na oko.
    Inače Sephoru imamo i u Delta City-u i u Ušću i držim palčeve da se otvori u još nekom gradu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah...skroz sam se navukla! :-D I meni je ovaj magnet na kutiji slab..imam osećaj da će na jesen Sephora da se otvori u Novom Sadu.

      Delete
  3. Senke izgledaju prelepo i nisam imala pojma da sadrže kakao prah :D Ja bih to pojela :D Baš mi se dopada look koji si kreirala, uvek sam za zemljane i nude tonove :). Dopada mi se odabir nijansi koje čine paletu, nosive su i lake za kombinovanje, bilo za dnevnu bilo za večernju varijantu :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! I ja volim zemljane tonove :-D Upravo sam i tražila neku paletu koja će imati sve nosive nijanse...ova paleta ima sve što treba.

      Delete
  4. Patim za ovim Too Faced stvarcicama!!!! :D

    ReplyDelete
  5. Zao mi je sto si je dobila taako reći feleričnu (izgrebanu). Svakako je divna paleta i s tim falinkama ima neki karakter :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fabrički je izgrebana ali na mestu gde se ne vidi toliko...jedino malo smeta ovo sa magnetom što nije malo jači :-)

      Delete
  6. Odlicna paletica, nadam se da cu je uskoro priustiti sebi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiže Sephora u Novi Sad, biće prilike za šoping! :-D

      Delete
  7. Super recenzija! Too Faced ubjedljivo ima najbolje pakovanje. Da li mozes da mi das informaciju kolika je cijena Too Faced-Chocolate Soleil bronzera? Na listi mi je stvari koje bih voljela kupiti.

    Srdacan pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :-D
      Chocolate Soleil bronzer košta 3440,00din

      Delete