Behind the scenes fotografije sa šminkanja za Balkan Art Fashion Event - BAFE

Neću puno pisati o ovome jer slike govore 1000 reči...:-))
Ja sam se odlično zabavljala ali sam i puno radila (na +45). Šminkali smo na tavanu sa vrlo malo svetla u veoma zagušljivom prostoru ali sve je ispalo super na kraju. Vidi se na fotkama kakav je mravinjak bio tamo...Doduše, ja nisam ostala do kraja večeri već do kraja izlaska prve grupe modela (do 21:30 onda smo morali da se vratimo u NS) ali sam počela šminkanje u 16h popodne tako da sam se baš naradila... našminkala sam 3 modela i 2 dizajnera :-D. Dosta od mene za taj dan!:-D a šminkala sam i jednu devojku kod kuće pre polaska.

Naša grupa pod vođstvom Marine Mićanović Natural Beauty makeup school šminkala je sa Golden Rose kozmetikom. Druga grupa pored nas imala je i Martinović scensku šminku na čemu sam im zavidela ceo dan! Lično, mislim (a i znam iz iskustva u advertising branši) da je sponzorstvo jako potrebno za ovakve događaje, međutim, profesionalna scenska šminka traži profesionalnu kozmetiku a posebno na +100C!! Ali, pošto je za ”Џ” poklonu se u zube ne gleda :-D (sledeći put nosim svoj pribor i par osnovnih potrepština..heheheheeheh).

Ovo šminkanje je organizovano u okviru Natural Beauty škole kao praksa.
U svakom slučaju ovo je za mene bilo divno i dragoceno iskustvo iz sveta mode i veliko hvala Marini i Natural Beauty školi koji su mi to omogućili!:-*

BAFE traje još danas i sutra (14. 15. 16. jun) u klubu Dragstore u Beogradu. Detalje pogledajte na FB https://www.facebook.com/bafebalkan?fref=ts

Fotografije je radio Igor Kekeljević a na kraju i ja malo sa revije...















































 Otvaranje...



















1 comment:

  1. Divne fotografije, sve izgleda fantasticno, verujem da si se sjajno provela. :D

    ReplyDelete