New In Too Faced-Make Up For Ever-NYX Utisci

"New In" i utisci o mojim omiljenim brendovima šminke :-D

Ovih dana malo sam dopunila svoju kolekciju šminke sa nekoliko proizvoda koje već dugo želim i "obigravam" oko njih a nikako da se nađu u mom koferu.  Ima tu, naravno, i proizvoda sa kojima sam oduševljena i kao onih koji su me razočarali...


Pa da počnemo redom..:-) prvo i najvažnije, NYX paleta za konturu. Toliko sam je želela da sam je na kraju ipak kupila i nisam zažalila. Predivna je, pigmentovana, lako se nanosi i blenda...boje su odlične za konturisanje i veoma postojane. Pun pogodak, što se mene tiče. Cena je oko 2800din. i mislim da vredi tih para a posebno jer može da se kasnije dopunjuje kada se neka boja potroši.

Imala sam jedno šminkanje za fotkanje ovih dana i odradila je posao fenomenalno. Svakako, to šminkanje je bilo izgovor da je kupim, jer zaboga, bez nje neće biti dobro...hheheheh.




Too Faced Chocolate Semi Sweet paleta senki je takođe došla u moj posed jer sam oduševljena prethodnom Chocolate Bar paletom koja je, čini mi se, malo svetlija i rumenija od ove. Semi sweet mi se savršeno dopunjuje sa prethodnom i sada mi više ne treba ni jedna neutralna ili nude senka narednih godinu-dve. Inače, obe palete su predivne teksture, boje savršene za nanošenje i blendanje. Postojane i prijatnog mirisa.

To isto ne mogu da kažem baš skroz za MUFE senke...nisu loše, ali očekivala sam više. Teško se blendaju, puno se truse, puno koštaju (3030din/kom). Boje su lepe, pigmentovane ali teške za saradnju. Mnogo se lakše i lepše nanose sunđerastim aplikatorom nego četkicom. Postojane su. Fale mat nijanse.
Verovatno ću nabaviti još koju ali ne nešto preterano.

Too Faced, Make Up Forever, Benefit možete pronaći samo u Sephora radnjama.


A sad moje omiljeno rumenilo :-D Too Faced srculence! Predivno tamnije roza rumenilo sa sedefom, izuzetno pigmentovano, pečeno, postojano i preslatko izgleda na licu. Cena oko 3400din za 5,5g ali opravdano!


A evo i jednog velikog razočarenja...iako volim NYX i njihova šminka uglavnom opravdava uloženo ponekad i višestruko, ovaj put su zakazali :-(
Ova dva pečena rumenila su skoro iste boje kada se nanesu ali nije to najveći problem...treba prvo uspeti u nanošenju. Izuzetno su tvrda, a ni posle grebanja površine nisam uspela da pokrenem pigmente..kao kamen.
Najviše me iznerviralo to što su testeri u prodavnici bili potpuno drugačiji. Na njihovom osvetljenju boje su predivne a tekstura pod prstima mekana i svilenkasta (verovatno su omekšala od stajanja na otvorenom i od pipanja prstima...)
Svakako neću ih baciti, iako sam u prvom napadu besa imala tu nameru, smisliću neku namenu za njih ali više neću kupiti ni jedno pečeno rumenilo u NYX-u.


Već neko vreme koristim ovaj MUFE fiksator za šminku i nemam zamerke osim možda na pumpicu koja je mogla biti finija tj. da pravi finiji mlaz...ova ume malo da "ispljucka" :-D
Ako nekog zanima, mogu napraviti uporednu recenziju sa još dva jeftinija fiksatora koja imam pa da vidimo koji je bolji :-D
Cena oko 3000din za 125ml. Isplati se :-)


MUFE Ultra HD tečni puder Y140 i Y127
Ove dve nijanse su zapravo dopuna prethodnim nijansama MUFE HD pudera koje koristim za šminkanje i ja ih bez problema mešam sa prethodnim starim HD...generalno, ne vidim neku kolosalnu razliku između HD i ULTRA HD. I jedni i drugi su mi odlični, srednje pokrivni puderi koji veoma prirodno izgledaju na licu. Postojani ceo dan. Umeju da prosijavaju na masnijoj koži i nešto više se troše prilikom šminkanja nego neki drugi puderi koje imam ali odlično izgledaju i savršeno se fotkaju :-D
Cena oko 5800 za 30ml. Malo preskupo :-(


Too Faced Born This Way tečni puderi Honey i Warm Nude
Dva predivna tečna pudera velike pokrivne moći, postojani, veoma pigmentovani pa se samim tim manje troše, sa kokosovom vodicom neguju kožu i veoma su prijatni za nošenje...moram da naglasim da nisu baš naročiti pogodni za zreliju kožu jer po meni nekako dodaju godine i umeju da se uvlače u borice, ipak su najbolji za mlađi ten na kome izgledaju besprekorno.
Ja imam ove dve nijanse, jako tamnu i svetliju da bih mogla da ih mešam. 
Cena, oko 4900din.



Too Faced 16h bronzer
Odličan bronzer za svetliji ten, lepo i lako se nanosi, ne ostavlja fleke i postojan je...nisam baš sigurna za 16h jer retko tako dugo nosim šminku ali meni je lepo stajao 8 sati.
Cena oko 3400din Mislim da se isplati jer je jako pigmentovano i dugo će trajati.


 Ruževi za usne...moj najveći izazov i večna potraga za "dobrim" ružem :-D I dalje mi manjkaju ruževi koje ću da nazovem "savršenim" ali ovaj put sam ulovila i po koji solidan...


NYX Macaron mat ruž u beloj boji, kupljen prvenstveno za efekat volumena na usnama i odličan je za tu namenu. Za bilo šta drugo je neupotrebljiv :-D
Too Faced Marshmallow Bunny, slatka svetla roza nijansa, lagane masne teksture i poluprovidan ruž sa malo sedefa. Predivno miriše i pogodan za dnevnu varijantu kao zamena za labelo...ako su usne ispucale onda se vidi i nakuplja se...
NYX Thalia je ruž koji već drugi put nabavljam jer mi je nijansa predivna nude boja (prethodni mi je užegao pre nego što sam ga potrošila a imala sam ga par meseci, imam utisak da u aleksandru roba malo duže stoji nego što bi trebalo...i ono rumenilo gore, jedno od ta dva, ima rok trajanja koji ističe za 7 meseci...to sam shvatila tek kad sam ga donela kući)
Ruž je divne kremaste teksture, postojam i prelepo izgleda na fotografijama..
Sephora kremasti ruž R17 Prelepa ljubičasto nude nijansa, kremasta i postojana formula.

1. NYX Macaron MALS11, 2. Too Faced 3. NYX Thalia, 4. Sephora R17

I za kraj, Sandy Lloyd planer koji sam nabavila u Laguninoj knjižari, jer sam ja fanatični ljubitelj planera i planiranja.

Prvo sam imala nameru da nabavim jedan domaće proizvodnje, mislim da se zove "Uređeni haos" ali sam odustala jer mi je ovaj bio kvalitetnije odštampan i ukoričen od onog drugog (predugo sam radila u štampariji pa sada sve zagledam, i kako su šiveni tabaci, i kako je kaširana korica...užas, od toga se nikad ne izlečiš!). Ovaj moj planer košta oko 1200dinara i to je manje nego "Uređeni haos" sa poštarinom. A i lepše je dizajniran, barem meni, ukusi su različiti, naravno..

Jako mi je bitno da u njemu mogu da organizujem sve svoje hiper-aktivnosti :-D jer imam puno bitnih obaveza i jednako puno raznih hobija koji mi opuštaju živce. S obzirom na to koliko imam hobija za "opuštanje živaca" neko bi pomislio da imam ozbiljne probleme sa živcima :-DD Međutim, ja se nerviram samo onda kada ne uspem da se dobro organizujem...što je zapravo retko. Sve je u prevenciji. 

Planer je presladak i ima magnetnu koricu, sve što treba od rubrika za pisanje, kolor pregradne listove sa ilustracijama,  datumirane strane i na kraju džepić za papiriće i ceduljice...





21 comments:

  1. Uzivala sam citajuci, odlicni favoriti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivaa :-D Drago mi je što pratiš moj blog <3 ;-*

      Delete
  2. Odlican post i bas mi je zao sto nisi odusevljena MUFE senkama. Ja sam nedavno probala neke njihove proizvode ali se ispostavilo da nisu bas ono sam ocekivala dok Too faced uvek nadmasi svaka ocekivanja :) Definitivno bih volela da vidim uporednu recenziju fiksatora sa jos nekima

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti što pratiš moj blog :-D Potrudiću se da u toku sledeće nedelje napravim recenziju sa fiksatorima. Too Faced mi je jedan od omiljenih brendova :-D

      Delete
  3. Slike su jako lepe a tek proizvodi ... ♡

    ReplyDelete
  4. Ovaj planer je prelep :) Vec neko vreme razmisljam o kupovini nekog Nyxovog ruza ali ne znam koja linija je dobra, pa bih te zamolila za malu pomoc - koji mi preporucujes ? Citajuci blogove, paznju mi je privukao Whipped Caviar. Hvala unapred :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Planer mi je super, jedva čekam da pišem beleške..:-)) Inače od NYX ruževa ja sam probala samo klasične kremaste, tečni mat u nijansi Tokyo koja je jako svetla - malo se vidi ako su ispucale usne ali je veoma postojan, Macaron boje imam samo ovu belu. Planiram da kupim neki NYX mat (kao što je taj Whipped Caviar) klasičan ruž pa ću ovih dana pisati o tome da li mi se sviđaju..

      Delete
  5. Odlicni noviteti! I sama sam uzela NYX paletu, uskoro cu je objaviti na blogu! :) <3 Deluje mi fantasicno :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oduševićeš se sigurno paletom :-D ja sam jako zadovoljna.

      Delete
  6. Nadam se da ću probati jednom Too Faced senke, kad ih svi toliko hvalite. :)
    Super post. :)

    ReplyDelete
  7. Super post, a i tvoji komentari na proizvode :D A i proizvodi u postu 😍
    Ej i ja sam pre tri dana gledala ovaj planer, ali nisam se odlucila na kupovinu, cekam da se rasproda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-D Hvala ti što čitaš! Kad sam ja došla da ga kupim planer, najlepši dezeni su već bili rasprodati! :-D

      Delete
  8. Izvrsni noviteti, a planer mi je posebno lijep ♥

    ReplyDelete
  9. Poređenja fiksatora su uvek dobrodošla :-) Ja baš vidim razliku između HD i ULTRA HD,ovaj drugi mi je mnogo lakši, više mi prija. Šteta za rumenila, jako lepo izgledaju ovako :-(

    ReplyDelete
  10. Sve sa moje liste želja 😍😱

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-D Nadam se da ćeš uspeti da realizuješ svoju listu da ne budu više samo želje :-D

      Delete
  11. Kakvi noviteti! Delimo mišljenje za Nyx-ovu paletu, baš sam radila recenziju ovih dana i banana boja mi je apsolutni favorit :D Što se tiče semi-sweet i original TF palete, dvoumim se mesecima unazad i na kraju izgleda da ću sačekati da stigne Bon Bons :D Za planer nemam komentara, prelep je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je Bon bons dosta roza pleta...jedva čekam da na stigne :-D

      Delete