Born Pretty Store Eyeshadow palette 16514

11 Colors Shimmer 4 Colors Matt Eyeshadow Palette Earth Tone Eyeshadow


Ova paletica mi je stigla još oko nove godine ali nikako nije stigla na red da napišem nešto o njoj...dobila sam je sa sajta Born Pretty Store kroz affiliate saradnju i imam sve pohvale za saradnju sa njima...:-D Kinezi vam nikad neće reći šta da napišete u recenziji o njihovim proizvodima i to mi se jako dopada. Dakle čist poklon! :-D
Imaju samo jedan "uslov" a to su lepe fotke nekog look-a sa njihovom šminkom. Done! :-D






Opšti utisak o ovim senkama je dobar 3, nisu vrhunske ali nisu ni loše. Kao što vidite na slikama, može se lepo našminkati sa njima ali sa bazom ispod senke. Malo su mekše i truse se pomalo. Bolje su kada se nanose sunđerastim aplikatorom.
Ovo su uglavnom lepe nijanse i zemljane boje koje svima stoje :-D a cena im je oko 7 dolara. Kombinacija mat i sedefastih, ima ukupno 15 nijansi.

Specification:
Type: Powder
Texture: Shimmer & Matt
Weight: 180g
Quantity: 1 Set
Color: 15 Colors

Package Contents:
1 Set(11 colors shimmer & 4 colors matt)

Na Born Pretty Store sajtu možete kupovati sa besplatnom poštarinom i uglavnom se pošiljka čeka od 2-4 nedelje...
Ima puuuuuno zanimljivih stvarčica tamo a osoblje je veoma ljubazno i za bilo koji problem biće vam brzo odgovoreno.

Dobra strana kod ovog websajta je što je poštarina besplatna bez obzira na cenu ili količinu proizvoda.

Ne propustite priliku, upotrebom ovog koda prilikom kupovine: DALH10 ostvarujete dodatnih 10% popusta na kupovinu na Born Pretty Store websajtu.


http://www.bornprettystore.com/
The good side at this website is as free postage regardless of price or quantity.
Do not miss the opportunity, use this code when purchasing: DALH10 get additional 10% discount on purchases at Born Pretty Store website.

http://www.bornprettystore.com/


Ovo su neke bitne stvari koje treba da znate o Born Pretty Store websajtu, pored toga ja lično imam odličnu saradnju sa njima  :-D 

These are some important things you need to know about Born Pretty Store website, in addition I personally have excellent cooperation with them and it's amazing what you can find there! :-D ...

2 comments:

  1. Boje su divne i veoma ti epo stoje, a ja vidis na Born Prety sajtu uvek preskocim sminku-idem pravo na nail-art stvarcice. Izgleda da gresim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na slici je moja draga koleginica, na njoj sve predivno izgleda :-D Ja inače ne kupujem kinesku šminku a ovo su mi oni poslali da probam...na BPS sajtu nabavljam trepavice u stvari, koje su veoma dobre a nisu skupe.

      Delete